מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עוז
ציון כללי:
9.33
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.61
מחיר 8.88
איכות 9.40
דירוג כללי 9.33
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
osnat radin רבין, רעננה.
אשרור: 26/03/2020
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה חברת קינג.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, הגיע בזמן, אך בסוף לא ביצע תיקון וייעץ לי לקנות מכשיר חדש. המחיר היה לדעתי יקר.
מחיר
3
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
סגור
אביטל רוזנצויג, כפר סבא.
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור של חברת דלונגי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הגיע בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך בסך הכל.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איריס ע. רעננה.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
בדיקה של מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה אחלה! עוז היה מקצועי כבר בשיחת הטלפון המקדימה בכך שניסה לברר את מהות הבעיה על מנת לנסת לפתור אותה טלפונית ללא צורך בביקור. עוז הגיע בזמן, בדק את המכונה, איבחן במהירות את הבעיה וייעץ לי לא לתקן את המכונה בשל עלות החלפים. עוז היה מקצועי ושידר אמינות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יולי מרקוביץ, נווה ימין.
אשרור: 20/02/2020
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה שגרמה להצפה.
חוות דעת:
עוז הגיע במוצאי שבת שזה לא מובן מאילו, פתר לי את הבעיה במקום, נתן יחס טוב והיה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודי בראונשטיין, כפר סבא.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
המדיח הפסיק לעבוד, הוא הגיע מתי שקבענו ובדק את המכשיר, דיברנו בטלפון מראש על מה יכולה להיות הבעיה אבל כשבדק אמר שזאת בעיה מורכבת ולא שווה לתקן את המכשיר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון פ. רעננה.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! היה זמין ואפילו רצה להגיע במוצש, הגיע בזמן, עבד זריז ופתר את הבעיה במחיר הוגן. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון חקק, רעננה.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
תיקון רצועה שהשתחררה במייבש.
חוות דעת:
היה מדהים! היה זמין ,יעיל ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫לילך גהוזי, כפר סבא.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במכונת כביסה
חוות דעת:
עוז היה פשוט מצוין! הכל היה מושלם, הוא עשה עבודה נהדרת ומגיע לו ציון 10,
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית אלדר, הוד השרון.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
חיבור ברז של מכונת כביסה.
חוות דעת:
עוז היה מצוין, עשה עבודה טובה והייתי מרוצה! הגיע זמן לעבודה והמחיר היה הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'רי פולני, רעננה.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע לעשות תיקון במדיח זמן קצר אחרי שפגה האחריות. אבחן תקלה בכרטיס הראשי או בצינור כניסת המים ויעץ לי לנסות לחדש את האחריות כדי לחסוך את עלות החלפים הגבוהה. בסופו של דבר התברר שהאבחון שלו היה נכון וצינור כניסת מים אלקטרוני תקול. הצלחתי להאריך את האחריות. לסיכום זכיתי לקבל המלצות נכונות ויחס טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 989 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק