מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גולן
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.89
מחיר 9.75
איכות 9.76
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אמיר יעקובי, רמת גן.
אשרור: 18/11/2019
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון חיווט חשמלי במזגן מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא הגיע אליי ביום שישי בשעות לא סבירות, אז זה כבר נקודה לזכותו. הוא היה מאוד מקצועי, עזר לי ומצא במנוע חוסר מגע חשמלי. אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יגאל שינה, רמת גן.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטר ותיקון צינור של מזגן של חברת אלקטרה 1 כוח סוס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא בא בזמן ועשה עבודה כמו שצריך. היה אחראי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה שוהם, רמת גן.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
וואו, הייתי מרוצה מאוד. זה מרחיב את הלב שיש עוד אנשים כאלה! צלצלתי אליו ותוך 20 דקות הוא היה אצלי ותוך שעה כבר היה לי מזגן מתוקן ופשוט אין לי מילים. התרשמתי לטובה מהאדיבות, המקצועיות והמהירות, באמת כיף שיש דבר כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת וירצר, רמת גן.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן רגיל מחברת ELECTRA.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! בהתחלה הוא חשב שצריך למלא גז, אז הוא בדק וראה שהכל בסדר. לאחר מכן, הוא פירק את המזגן, חיפש מאיפה הנזילה ופתר את הבעיה. הוא היה מאוד מקצועי וגם המחיר היה מצוין. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר בן ארי, רמת גן.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהמזגן.
חוות דעת:
הגיע בזמן, בחן את התקלה, התקשר אלי התייעץ על מספר אפשרויות תיקון. ביצע את התיקון בהתאם להחלטה משותפת, לא גבה כסף אלא לאחר שלושה ימים, לאחר שווידא שאין נזילה. עבודה מקצועית, איכותית ואמינה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיר הס, רמת גן.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד! היה מאוד נחמד, הגיע בזמן בהתאם לחלון הזמנים שביקשתי וזה היה די מיידי. שלחתי לו סרטון בוואטסאפ אז הוא ראה מה הייתה הבעיה. אמר שהוא צריך להגיע לראות את זה, הבין שהצינור סתום ופתח את הסתימה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת שוורצברג, רמת גן.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן גדול של חברת תדיראן שכלל החלפת צינור ותיקון נזילה.
חוות דעת:
נתן שירות מהמם, בעל מקצוע על הכיפאק, מקצועי, עמד בזמנים והוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ת. רמת גן.
אשרור: 04/09/2019
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה במזגן.
חוות דעת:
היה מצויין. הגיע מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד ר. רמת גן.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת קבל במזגן רגיל של חברת טורנדו.
חוות דעת:
היה ממש מקצועי ועבד מהר. עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ד. גבעתיים.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
היה מעולה מכל הבחינות! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 490 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק