מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גולן
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.89
מחיר 9.57
איכות 9.77
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
משה סופר, פתח תקווה.
משוב: 21/02/2020
תיאור השירות:
תיקון וסת חום במזגן מרכזי לעסק, 5 כוח סוס.
חוות דעת:
אחלה שירות ואחלה בן אדם, הוא עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דרור שגיב, פתח תקווה.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
ניקוי שלשה מזגנים רגילים 1.5 כח סוס.
חוות דעת:
היה 10! הוא ממש בסדר, שרותי ובא בזמן, עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה תשובה, פתח תקווה.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מנוע מזגן עילי.
חוות דעת:
שירות טוב, הכל היה בסדר גמור, מקצועי, הגיע במזגן, פתר את הבעיה והמזגן עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה כהן, פתח תקווה.
משוב: 10/01/2020
תיאור השירות:
מילוי גז ואיטום החיבורים במזגן מסוג אלקטרה.
חוות דעת:
הוא מלאך ובן אדם מדהים. הוא מתאים מאוד לגיל השלישי כי יש לו המון אמפתיה, הכלה ומיומנות. הוא עובד נקי ובעל מקצוע ומיומנות שחבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי ניר, פתח תקווה.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא מקסים! היה ממש מושלם. הוא היה אדיב, חברותי, הסביר את הכל באורך רוח וטיפל בכל מה שהוא היה יכול. בא מיד ונתן מחיר של צדיק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שבתאי סגל, פתח תקווה.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה עשר! הוא הגיע בול בזמן, עשה עבודה מקצועית והכל עובד מעולה טוב עכשיו. הוא היה מאוד דייקן וקפדן ולא מרח את הזמן, כבר הספקתי לפנות אליו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל ליבה, פתח תקווה.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל מדחס במזגן עילי בעל 1 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא מאד מקצועי, אמין וגבה מחיר סביר לעבודה. הסביר בהרחבה על התקלה ונשאר אחר כך לבדוק שהכל תקין. יש לי רק דברים טובים להגיד עליו :) לאחר שבוע היתה בעיה (שונה) במזגן, גולן הגיע באותו יום, הראה לי פיזית את הבעיה, תיקן ללא תשלום נוסף והמליץ לא לתקן אלא להחליף מזגן (המזגן היה ישן מאוד). בעיניי זאת אמינות כלפי הלקוח ואני יותר מממליצה עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות גורדון, פתח תקווה.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מחברת תדיראן, כולל החלפה של קונטקטור.
חוות דעת:
גולן בחור סופר מקצועי. הגיע מהיום למחר ובדיוק בזמן שקבענו. תוך מס' דקות עלה על התקלה של המזגן החליף את החלק המתאים והכול תוך שיתוף ודיווח. הוא בחור אמין, הוגן ומאוד נחמד (דאג גם לשטוף לנו את המסננים של המזגן ולתלות את השלט החדש שרכשנו ממנו). פשוט אדם הגון, מקצועי ואמיתי! יישר כוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית גריינר, גבעת שמואל.
אשרור: 27/09/2019
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה חשמלית ותיקונה.
חוות דעת:
היה מאה אחוז! הוא הגיע בזמן,הוא אדיב,יסודי וסבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהבה פרטוק, גבעת שמואל.
משוב: 10/09/2019
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 540 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק