מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גולן
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.89
מחיר 9.75
איכות 9.76
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ענבל ליבה, פתח תקווה.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל מדחס במזגן עילי בעל 1 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא מאד מקצועי, אמין וגבה מחיר סביר לעבודה. הסביר בהרחבה על התקלה ונשאר אחר כך לבדוק שהכל תקין. יש לי רק דברים טובים להגיד עליו :) לאחר שבוע היתה בעיה (שונה) במזגן, גולן הגיע באותו יום, הראה לי פיזית את הבעיה, תיקן ללא תשלום נוסף והמליץ לא לתקן אלא להחליף מזגן (המזגן היה ישן מאוד). בעיניי זאת אמינות כלפי הלקוח ואני יותר מממליצה עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רעות גורדון, פתח תקווה.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מחברת תדיראן, כולל החלפה של קונטקטור.
חוות דעת:
גולן בחור סופר מקצועי. הגיע מהיום למחר ובדיוק בזמן שקבענו. תוך מס' דקות עלה על התקלה של המזגן החליף את החלק המתאים והכול תוך שיתוף ודיווח. הוא בחור אמין, הוגן ומאוד נחמד (דאג גם לשטוף לנו את המסננים של המזגן ולתלות את השלט החדש שרכשנו ממנו). פשוט אדם הגון, מקצועי ואמיתי! יישר כוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית גריינר, גבעת שמואל.
אשרור: 27/09/2019
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה חשמלית ותיקונה.
חוות דעת:
היה מאה אחוז! הוא הגיע בזמן,הוא אדיב,יסודי וסבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהבה פרטוק, גבעת שמואל.
משוב: 10/09/2019
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שגית דניאל, פתח תקווה.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים במזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה פגז. הגיע תוך שעה וחצי מהרגע שפניתי אליו. הוא אדיב, נחמד ויסודי. עשה עבודה נהדרת ולקח תשלום הגון לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן מור, פתח תקווה.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה שכלל מילוי גז, איתור קצר ותיקון נזילה.
חוות דעת:
הוא הגיע ביום שיש וחזר שוב בראשון לסיים את העבודה. הוא לא גבה תשלום עד שסיים לגמרי את העבודה ועשה עבודה מקצועית בהחלט. הבעיה נפתרה אנחנו מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שאול כתב, פתח תקווה.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
גולן היה ממש עשר! הגיע ממש ברגע ויום שישי שזה לא יום עבודה רגיל, עשה עבודה טובה במחיר הוגן ואני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה נאור, פתח תקווה.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
בנאדם מקצועי, נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל בחרי, פתח תקווה.
משוב: 14/08/2019
חוות דעת:
היה פנטסטי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן א. גבעת שמואל.
משוב: 14/08/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 488 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק