מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גולן
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.90
מחיר 9.68
איכות 9.80
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
משה הולצר, תל אביב.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
החלפת חיישן אוויר במזגן.
חוות דעת:
המזגן פעל אבל לא קירר אז הזמנתי את גולן. הוא הגיע בזמן, היה סובלני והקדיש את כל הזמן שהיה צריך עד שמצא את התקלה. הוא הגיע עם חשד מראש לגבי מה הייתה הבעיה אז ציפיתי שיקח לו פחות זמן לבצע את התיקון אבל בסך הכל הוא היה בסדר גמור, צלצל למחרת לוודא שאכן הכל תקין והבעיה נפתרה.
איכות
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
סגור
אלון מנור, תל אביב.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מרעיש.
חוות דעת:
היה מעולה מכל הבחינות! הייתי מאוד מרוצה! אבחן שהתקלה במפוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי פלד, תל אביב.
משוב: 30/12/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב הוך, תל אביב.
אשרור: 27/12/2019
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה לאיתור נזילה ומילוי גז במזגן מיני מרכזי מחברת ELECTRA.
חוות דעת:
הוא הגיע בדיוק בזמן שנקבע ומבחינת היחס היה מעולה! הוא לא הצליח לאתר נזילה, אבל הוא הבטיח שאם הגז שוב יתרוקן מהר מהרגיל, הוא יחזור לבדיקה ארוכה ומקיפה יותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירי גורדון, תל אביב.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
החלפת חיישן וטיפול מקיף למזגן מחברת טורנדו.
חוות דעת:
גולן היה ממש נחמד והקדיש את הזמן. הגיע בזמן הסביר על הכל והיה אחלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אתי ד. תל אביב.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
תיקון קבל במנוע מזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא נפלא, שירות מעולה, דייקן, רציני, אדיב מאוד וגם התוצאה משביעת רצון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירית נאור, תל אביב.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן.
חוות דעת:
הזמנתי את גולן לתיקון. הכל היה לשביעות רצוננו. הוא פתר את הבעיה בצורה טובה ואין תלונות. הכל היה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב שמשוני, תל אביב.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רצפתי 3.5 כח סוס של חברת אלקטרה פנטהאוז.
חוות דעת:
היה ממש על הכיפאק. גולן ענה מהר והגיע בזמן. המזגן שבק חיים ואחרי שבדק אותו הסתבר שהעלות מאוד גבוהה ולא היה שווה לי לתקן את כולו. הוא סידר לי משהו כדי שהמזגן יעבוד קצת למרות התקלה עד שנחליף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירית שרעבי, תל אביב.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 17/07/2019
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! יודע את העבודה ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר גור, תל אביב.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
תיקון של מזגן רגיל מחברת TADIRAN.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. הוא הגיע בזמן שאמר והיה אדיב. עם זאת, בהתחלה הוא ניסה קצת להחליף לי חלקים וכשהסברתי לו שזאת דירה שכורה ושאני לא הולך להשקיע בחלקים חדשים, הוא מצא דרך בלי להחליף אותם. הרגשתי שהוא קצת ניסה אותי.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 519 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק