מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גולן
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.90
מחיר 9.53
איכות 9.72
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איתי שוחט, תל אביב.
משוב: 16/07/2020
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן.
חוות דעת:
הוא הגיע בגלל איזו בעיה בגז במזגן ואמר לנו "בואו ננסה לנקות את הפילטרים". הוא ניקה מה שצריך והבעיה נפתרה. הוא עזב בלי לקחת כסף, ממש התעקש על זה. אפילו לא על הביקור. הוא אמר שזה שבאמת שטויות. הגיע גם מהיום להיום. פשוט מעולה, ממש לעניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי לוי, תל אביב.
אשרור: 16/07/2020
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל למזגן רגיל של תדיראן.
חוות דעת:
אחלה בחור! הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן והכל היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביעד בר-נס, תל אביב.
משוב: 16/07/2020
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז ומילוי גז מזגן רגיל חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הכל היה עשר ממש לשביעות רצוני. התייחס יפה, הגיע אלי בזמן ונתן מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל שקדי, תל אביב.
משוב: 14/07/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור מים במזגן רגיל של חברת פמילי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הוא הגיע ואיתר את התקלה, ראה שזה לא ביג דיל אז חייב אותי רק על הביקור. הוא נשאר קצת לראות שהנזילה הפסיקה ושהכל בסדר. היה מאוד אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן הוד, תל אביב.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
תיקון שני מזגנים, באחד החלפת חיישן שקולט את השלט ובשני החלפת טרמוסטט כי המזגן זייף בטמפרטורה.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! היה זריז ויעיל. בשבילי, טכנאי שלא גוזל את הזמן מהיום שלך הוא טכנאי מעולה. שני מזגנים טופלו בשעה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נאוה ק. תל אביב.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
החלפת שלט למזגן.
חוות דעת:
מעולה. מומלץ, נחמד, הגיע בזמן ועשה את העבודה מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי אייזיק, תל אביב.
משוב: 25/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת דליפת גז במזגן עילי.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי, הוא נתן שירות טוב ואמין, המחיר היה טוב והעבודה הייתה מצוינת.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון ג. תל אביב.
משוב: 23/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי מסוג מגה אייר ואספקת שלט.
חוות דעת:
גולן הגיע במהירות, נתן ייעוץ הוגן לגבי החלופות של החלפת חלק או החלפת המזגן כולו, כולל עלויות, חסרונות ויתרונות. בסוף הביא לבקשתי שלט חדש שהיה נחוץ והחליף חלק במזגן. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר גוטוירץ, תל אביב.
משוב: 23/06/2020
תיאור השירות:
החלפת עינית של שלט במזגן אלקטרה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! מהיר מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר מנדל, תל אביב.
משוב: 07/06/2020
תיאור השירות:
החלפת כבל למזגן טדיראן.
חוות דעת:
היה מצויין! התקשרתי והוא אמר שיגיע תוך רבע שעה. מסתבר שלא הייתה לי קליטה בטלפון, אז אחרי רבע שעה הוא ניסה להתקשר (בדיעבד ראיתי שניסה להתקשר שלוש פעמים). כשלא עניתי, הוא ניסה בכל מקרה להגיע פיזית ודפק בדלת. הוא היה מאוד נחמד. בקיצור - תוך שעה סיים את הבדיקה וההחלפה ויצא לדרכו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 587 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק