מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דני
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.68
מחיר 9.74
איכות 9.83
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכל ה. תל אביב.
אשרור: 11/08/2019
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
תיקון של שני מערכות אינטרקום בבית.
חוות דעת:
סופר מקצועי, מחיר מעולה, ממש אדם נעים ואיש מקצוע מושלם. תודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
זאב ז. תל אביב.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודות תקשורת טלפונית בבית.
חוות דעת:
דני היה ממש מעולה! העבודה הייתה פשוטה יחסית והוא הגיע ועשה אותה בדיוק כמו שהיה צריך וכשסיים בדק שהכל תקין. הוא היה שירותי, נחמד ומקצועי ואין לי תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורון מילר, תל אביב.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
זיהוי תקלה ותיקון מערכת אינטרקום בבניין משותף שלא עבדה והחלפת תשתית המערכת.
חוות דעת:
לאחר התייעצות החלטנו כי תשתית האינטרקום בבניין הותקנה לא כהלכה, דבר שהיה נכון, והחלטנו ביחד על החלפת כל תשתית הכבילה של מערכת האינטרקום. דני נתן הצעת מחיר, היה הוגן מאוד ואפילו הכניס את הקריאה הראשונה כחלק מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד מויאל, תל אביב.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
התקנה של נקודות תקשורת בדירה שעברנו אליה.
חוות דעת:
היה מצויין השירות היה מעולה. עבד בבית עם אשתי ואני הייתי בטלפון. הבין הכל, היה סבלני היה שותף להתייעצות. עשה עבודה נקייה וניקה אחריו. יותר מהוגן במחיר. היה תענוג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאלה ה, תל אביב.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
חיבור אינטרקום בדירה.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הגיע בזמן שקבענו, עשה עבודה מהירה והמקרר עובד מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל ר. תל אביב.
אשרור: 28/06/2019
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון אגסי, תל אביב.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום.
חוות דעת:
דני בחור סימפטי ואמין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
5
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עדי גרינברג, תל אביב.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של אינטרקום והתקנת קודן בבניין משותף.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה. דני היה מקצועי מאוד, הגיע בזמן, עשה בדיקה יסודית ונתן אופציות בחירה של תיקון או החלפה לפי עלות. המחיר היה הוגן. הוא הסביר בדיוק מה הבעיה, פירט אילו חלקים לא עובדים ומה כן עובד וכיצד הוא מתקן. ממליצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניה ל. תל אביב.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מומו אביטל, תל אביב.
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
חיבור חוטי תקשורת באינטרקום.
חוות דעת:
דני היה בסדר גמור. המחיר לדעתי היה קצת יקר אבל מה שחשוב זה שהבעיה נפתרה. הוא היה נחמד, הגיע אליי תוך שעה ובא עם כל הכלים של המעבדה איתו, רואים שהוא בא לעבוד ונורא אהבתי את זה. הכל היה ממש סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 288 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק