מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ליאור
ציון כללי:
9.32
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.47
זמנים 9.67
מחיר 9.29
איכות 9.47
דירוג כללי 9.32
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נורית לשם, תל אביב.
משוב: 10/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה טוב מאוד, הכל עשר! הוא הגיע בזמן, אפילו הקדים, ביצע עבודה מדהימה ואני מרוצה. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
משה ק. תל אביב.
אשרור: 29/06/2020
משוב: 30/04/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן חברת טורנדו טופ SQ120x.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שולמית לפידות, תל אביב.
אשרור: 23/01/2020
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז וניסיון איתור דליפה במזגן תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא נשמע לי אמין. הייתה לי בעיה בדליפת גז והוא ניסה לבדוק עם מכשיר ולא מצא, אז הוא הציע לי שאחרי הקיץ נשים שוב גז ונראה כמה זמן זה יעבוד ואם שוב תהיה דליפה להביא מומחה לדליפות גז. מישהו אחר שהזמנתי ישר אמר שצריך להחליף והוא כן ניסה דרכים אחרות כי זה עלות גבוהה מאוד, זה מראה על אמינות בעיניי, אין לי שום תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה אברהמי, תל אביב.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
תיקון שני מזגנים של חברת אלקטרה וטורנדו.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, העניק שירות טוב, היה נחמד מאוד, לקח מחיר סביר בהחלט , חיפשתי אנשי מקצוע אמינים והוא בהחלט הוכיח שהוא כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר דוד בן זהר, תל אביב.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז וניקוי פילטרים במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
נפלא! עמד בזמנים והיה מקצועי ואמין. הרבה זמן לא ראיתי בעל מקצוע כזה. .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר הראל, תל אביב.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
בהתחלה חשבנו שאולי צריך למלא גז במזגן, אבל כשליאור בדק את המזגן הוא אמר לנו שהוא כבר לא יחזור לעבוד. הוא היה אחלה, מהיר ויעיל. הוא עשה רושם מקצועי ואמין, והייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי כהן, תל אביב.
אשרור: 11/11/2019
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, נעים והגון! עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל לחי, תל אביב.
אשרור: 11/11/2019
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
החלפת להבים במזגן עילי של תדיראן 3 כח סוס.
חוות דעת:
הוא היה על הכייפק! עוד לפני שהגיע בירר איתי מה תקלה וניסה קודם לעזור לי בטלפון, לאחר מכן שלחתי לו תמונות ואמר שהוא צריך להגיע אלי. הוא הגיע בזמן ותיקן הכל, המחיר היה סביר, אני מרוצה, הוא ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר ג. תל אביב.
אשרור: 01/11/2019
משוב: 02/09/2019
חוות דעת:
אפשר להגיד שהיה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
קרן ש. תל אביב.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה, 4 כוח סוס שכלל החלפת חיישן.
חוות דעת:
בעל מקצוע תותח על! הייתי בטוח שההוצאה תהיה גדולה, הוא התעקש לבדוק ויצאנו בנזק מינימלי, מקצוען, עמד בזמנים, הוגן מאוד במחיר, הביא לנו שלט חדש והוציא אותנו הכי מרוצים שאפשר, הופתעתי לטובה מאוד, מומלץ בחום :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 346 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק