מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
9.45
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.61
מחיר 9.19
איכות 9.53
דירוג כללי 9.45
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דבורה וירטהיים, נתניה.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת מחשב נייד של חברת HP שלא נדלק.
חוות דעת:
אילן היה נחמד מאוד. הגיע ובדק את המחשב שדווקא כן נדלק אצלו. הוא בעצם לא עשה כלום ולכן הייתי קצת מופתעת שלקח 200 שקלים על הבדיקה.
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכאלה קיסוס, נתניה.
אשרור: 26/10/2018
משוב: 03/06/2018
תיאור השירות:
תיקון מספר תקלות תפעוליות במחשב ההנהלה. התקנת תוכנת אופיס והחלפת ספק כוח.
חוות דעת:
היה באמת שירות מצוין. הוא שירות אדיב ויעיל מלווה בהסברים על פי הצורך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי בלומרשטיין, בית יהושע.
משוב: 14/08/2018
תיאור השירות:
התקנת תוכנת Windows, תיקון זיכרון וניקוי המחשב מוירוסים.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, שירותי ומקצועי .
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אתי דסקל, נתניה.
משוב: 14/05/2018
תיאור השירות:
תיקון שקע טעינה ותושבת במחשב נייד של חברת טושיבה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, החזיר את המחשב תוך יום, היה מאוד נחמד ולקח מחיר סביר לחלוטין. אין לי תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיאנה טכטר, נתניה.
אשרור: 21/11/2017
משוב: 17/08/2017
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע למחשב נייד לא נדלק של חברת DELL.
חוות דעת:
שירות מעולה. התקלה סודרה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב ארמון, נתניה.
משוב: 23/03/2017
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני על תקלה במחשב נייח.
חוות דעת:
הוא היה תותח, המליץ לי מה לעשות דרך הטלפון ובכך פתר לי את התקלה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בלהה מרדכי, ארסוף.
אשרור: 21/03/2017
משוב: 18/12/2016
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח ישן שלא נדלק והתקנת מערכת הפעלה חדשה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע בערב כשעתיים אחרי שהתקשרתי, תיקן והחליף ועשה כל מה שצריך. בהחלט אעזר בו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל שי, נתניה.
משוב: 08/01/2017
תיאור השירות:
שינוי הגדרות במחשב נייח.
חוות דעת:
התיקון היה עבור הבת שלי, כשהוא הגיע היא עדין לא הגיע לבית ורק הבת הקטנה שלה הייתה בבית. הוא התנהג בהתאם ואמר שהוא יחכה בחוץ עד שהאימא תגיע, ממש כל הכבוד לו, מבחינתי לא חשוב איך הייתה העבודה, הוא נהג כמו בן אדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי פ. נתניה.
משוב: 13/12/2016
תיאור השירות:
חיבור מחשב.
חוות דעת:
הוא היה מקסים ממש. הגיע בזמן. שירותי ואדיב. מאוד נעים. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבנר מימון, נתניה.
אשרור: 07/06/2016
משוב: 07/03/2016
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון תקלה במאוורר של מחשב נייח.
חוות דעת:
הוא נתן יעוץ בטלפון לגבי פעולה שיש לבצע ובזכותו הבעיה נפתרה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 100 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק