מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.83
מחיר 9.41
איכות 9.56
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 89 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אורנה גולדהאמר, איתמר.
אשרור: 24/08/2016
משוב: 19/06/2016
תיאור השירות:
התקנת ארבעה מזגנים עיליים של נורמנדי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא הגיע בחמישי בבוקר קצת באיחור אבל באופן סביר, ועבד עד שש שבע בערב כדי לסיים את הכל. הייתי מרוצה, הוא עבד טוב ולא השאיר בלאגן, הוא והעובד שלו ניקו אחריהם ומילאו את החורים. הוא לקח מחיר כמו כולם, בהתחלה הוא אמר שאם צריך לעשות תעלות יותר ארוכות זה יעלה יותר אבל בסוף הוא לא הוסיף כלום למחיר הבסיסי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוריאל גדז, ירושלים.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1 כ"ס.
חוות דעת:
שירות נעים מקצועי וסבלני. אבי עשה עבודה ממש טובה. אפילו שהיו כמה אתגרים בדרך אבי היה סבלני ואנושי. אני ממליץ עליו ממש בחום. הפעמים שאתה מבין איזה כיף זה שיש דרך להגיע לבעלי מקצוע כאלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישי שני, אפרת.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן רגיל של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! השירות, האמינות, המחיר- הייתי מדרג אותו בזה אפילו 11 אם היה אפשר. אנחנו מאוד מרוצים, באמת אין עליו. הוא בחור מקצועי ונחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנחס עטר, בית שמש.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 2.5 כוח סוס חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא אדם אמין ומתקין טוב. יש לו יחס אנושי טוב, הגיע בזמן ועשה מה שהיה צריך לעשות.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
מרים ר. בית שמש.
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן מיני מרכזי דולף וכן הוספת מעט גז שהיה חסר.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! חזר אלי מהר והגיע עוד באותו יום, עבד מאוד יסודי והיה סבלן וענה על כל השאלות במקצועיות ובלבביות. למחרת התקשר לשאול אם הכל בסדר ואם הנזילה לא חזרה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוזי זהר, בית שמש.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן כולל מילוי גז במזגן מיני מרכזי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
אבי מושל, צור הדסה.
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מחברת טורנדו בעל 2.5 כ"ס.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, אבי הגיע בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר לוסקי, צור הדסה.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 1 ורבע כוח סוס של חברת טורנדו.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע יומיים אחרי שדיברנו, זמינות הכי מיידית, הגיע בזמן מתי שקבענו ועשה עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
דני פינקל, אפרת.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
התקין ועשה הכל בסדר. אני ממליץ עליו.
9
כללי
גירסאות
אלון ברקאי, תעוז.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
תיקון התקנת מזגן ומילוי גז במזגן עילי קטן, 1 כוח סוס של חברת טורנדו.
חוות דעת:
אחלה שירות אני ממליץ עליו. היה מקצועי והגיע בזמן. הוא סמך עלי שאעביר לו תשלום ויצא לפני שהעברתי. כמובן שהעברתי לו מיד אחרי אבל הוא נתן בי אמון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 89 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק