מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.85
מחיר 9.46
איכות 9.58
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 96 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורנה גולדהאמר, איתמר.
אשרור: 24/08/2016
משוב: 19/06/2016
תיאור השירות:
התקנת ארבעה מזגנים עיליים של נורמנדי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא הגיע בחמישי בבוקר קצת באיחור אבל באופן סביר, ועבד עד שש שבע בערב כדי לסיים את הכל. הייתי מרוצה, הוא עבד טוב ולא השאיר בלאגן, הוא והעובד שלו ניקו אחריהם ומילאו את החורים. הוא לקח מחיר כמו כולם, בהתחלה הוא אמר שאם צריך לעשות תעלות יותר ארוכות זה יעלה יותר אבל בסוף הוא לא הוסיף כלום למחיר הבסיסי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ישי קובו, ירושלים.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז ומילוי גז בשני מזגנים עיליים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
בסדר גמור. פתר את הבעיה ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי נבון, מסילת ציון.
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים וחוסר בגז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. מקצועי ונעים מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי סיוןס, נווה דניאל.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן טורנדו אחד כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה פיקס!, הגיע עם עוד עובד שזה היה מאוד מרשים בעיני, הם ניקו אחריהם והוא הסביר לי איך מנקים ואיך הכל עובד. הוא היה נחמד מאוד, לא מיהר ועשה הכל בסבלנות, לפי מה שראיתי העבודה הייתה מושלמת, לא הייתי צריך להעיר לו או משהו. מבחינת מחיר הוא הראה לי לפני העבודה דף עם הפירוט וכמה עולה כל דבר ממש הוגן ואמין בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציון מנשה, נווה דניאל.
משוב: 18/06/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה זריז, תיקן הכל במהירות ועשה הכל כמו שצריך. אני מרוצה וממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי טרנר, אפרת.
אשרור: 11/05/2020
משוב: 10/02/2020
חוות דעת:
הגיע בזמן כמו שתיאמנו, מצא את הבעיה בצורה מהירה והזמין את החלק שהיה צריך להחליף. היה נעים ואדיב - בחור על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאור ברג׳ל, קרית ארבע.
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
התקנת 2 מזגנים קטנים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא דיבר איתי לפני העבודה, הסביר לי הכל ופירט את התשלומים שיכולים להיות עוד לפני שהגיע אליי כדי שלא יהיו הפתעות.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר זלצברג, צור הדסה.
אשרור: 15/03/2020
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן גדול של טורנדו שכלל החלפת שני מאיצים.
חוות דעת:
הגיע בזמן שקבענו. חזר בהמשך היום עם החלפים לאחר שזיהה את התקלה. קבלתי רושם שהוא מקצועי ויודע את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי גרנדיבול, בית שמש.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מזגן עילי.
חוות דעת:
הייתה נזילה מהמזגן ואבי הדריך אותי טלפונית איך לפתור אותה. הוא הסביר לי איפה לפתוח את המזגן ואמר להרתיח מים ולשפוך אותם שם, זה כנראה ניקה ושטף את מה שגרם לנזילה כי הבעיה נפתרה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים ר. בית שמש.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן מיני מרכזי דולף וכן הוספת מעט גז שהיה חסר.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! חזר אלי מהר והגיע עוד באותו יום, עבד מאוד יסודי והיה סבלן וענה על כל השאלות במקצועיות ובלבביות. למחרת התקשר לשאול אם הכל בסדר ואם הנזילה לא חזרה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 96 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק