מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.60
מחיר 9.47
איכות 9.66
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נוגה איידרמן, הרצליה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
החלפת שקעים.
חוות דעת:
היה מדהים! הייתי מרוצה מהשירות ומהמחיר. הוא בן אדם ממש חמוד ומקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסי רז, רמת השרון.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בלוח חשמל.
חוות דעת:
משה היה מצוין, מגיע לו ציון הכי גבוה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה ת. הרצליה.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תיקן תקלה בלוח חשמל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע למרות השעה המאוחרת, איתר במהירות את הבעיה, הסביר ברור, תיקן במקצועיות, גבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה ברודו, הרצליה.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
התקנה של עשרה שקעים כולל תעלות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, עשה עבודה יסודית ומסודרת. הגיע בזמן כפי שקבענו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עידן גולן בלקינד, רמת השרון.
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
בדיקת שקע חשמל שהקפיץ.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא היה בסדר גמור, הגיע ותיקן ממש מהר ואמר מה צריך לעשות מעכשיו, הוא אחלה גבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם דרורי, הרצליה.
אשרור: 19/02/2019
משוב: 12/08/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני- תיקון מפסק של פחת בלוח חשמל שקפץ.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! הסביר לי בדיוק מה לעשות והיה איתי בטלפון תוך כדי, זה עזר!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ש. הרצליה.
אשרור: 17/02/2019
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק תלת פאזי בארון חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין! כבר בטלפון הדריך אותי לאתר את מקור הבעייה. הגיע למחרת כמו שקבענו והחליף את המפסק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן עוזיאל, הרצליה.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא בדק את המזגן ונתן לי יעוץ ללא ביצוע של עבודה. הוא מקסים.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל דורון, הרצליה.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
החלפת שנאי מנורה תקול של 12 v והחלפת מפסק חשמל תקול ביציאה למרפסת.
חוות דעת:
עשה עבודה מצוינת, ממש טובה. האיכות הייתה טובה, הוא הסביר לי מה הוא עושה, הופיע בזמן והכל היה מצוין חוץ מהמחיר שהיה קצת מופרז לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד בן דוד, הרצליה.
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה! אדם ממש אדיב ושירותי. מבחינתי הוא עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 882 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק