מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.54
מחיר 9.44
איכות 9.61
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליאור כהן, געש.
אשרור: 05/05/2019
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
בדיקה בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה נחמד, שירותי ומקצועי, הוא לא היה מאוד תקשורתי בטלפון לדעתי אבל הוא בהחלט היה מקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
דניאל שדות, רשפון.
משוב: 14/11/2018
תיאור השירות:
החלפת מפסק פחת.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, רק הנקודה היחידה זה שקבענו לשעה מסוימת והוא איחר בכמה שעות בגלל שנתקע בעבודה אחרת. בשאר הבחינות הוא היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
5
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ריני חביב-אבירן, שדה ורבורג.
אשרור: 10/08/2018
משוב: 07/06/2018
תיאור השירות:
התקנת שקעים.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוש אהרוני, שדה ורבורג.
משוב: 14/06/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לקצר חשמלי.
חוות דעת:
התקשרתי אליו ותיאמנו זמן שיגיע לתקן. אחרי עשר דקות הוא התקשר ואמר שהוא חשב על זה ושהוא רוצה לנסות להסביר לי מה לעשות לפני שהוא יגיע. עשיתי מה שהוא אמר ובאמת הצלחתי לפתור את הבעיה!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל חיון, נתניה.
משוב: 17/01/2018
תיאור השירות:
בדיקת חשמל במטבח ובדיקת שקעים.
חוות דעת:
אחרי בדיקה של החשמל במטבח הוא ראה שהיתה בעיה בכפתור בארון חשמל אבל זה סודר והוא טען שכל החלק עובד אז אין צורך להחליף, אלא ייעץ לנו להחליף בהמשך את לוח החשמל כי הוא בן 25 שנה פלוס. הוא היה מאד אמין בכך שלא ניסה למכור לי את החלק כדי להרוויח וגבה על ביקור בלבד. הוא איש נחמד והכי חשוב הגיע באותו היום ועוד הקדים לבקשתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליאור פרובקביץ, שדה ורבורג.
משוב: 17/02/2017
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה.
חוות דעת:
היה מצוין! היה אחלה, עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיאנה א. שדה ורבורג.
משוב: 12/12/2016
תיאור השירות:
בדיקת מערכת חשמל בבית.
חוות דעת:
הוא הגיע והבין בעצם שאין בעיה. הוא הסביר לי מה אני עושה לא נכון. האבחנה הייתה טובה. סך הכל אני מרוצה אבל אני חושבת שהוא יכל לקחת מחיר נמוך יותר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב כהן, אבן יהודה.
משוב: 13/04/2016
תיאור השירות:
ייעוץ להתקנת רשת.
חוות דעת:
הוא יצא ממש גבר. הראיתי והסברתי לו את מה שהייתי צריך. הוא אמר לי שאני לא צריך את זה והראה לי את הפתרון - הוא מצא לי נקודת רשת קיימת ללא צורך התקנה.חסך לי עלות של 500 שקלים ואפילו לא ללקח לי עלות על זה שהגיע אליי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דבורה עמר, רעננה.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ממסר פחת של הבית.
חוות דעת:
היה מדהים, אני מרוצה מהשירות מזמן ההגעה ומהמחיר. היה מקצועי, נחמד ומסביר פנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נוגה איידרמן, הרצליה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
החלפת שקעים.
חוות דעת:
היה מדהים! הייתי מרוצה מהשירות ומהמחיר. הוא בן אדם ממש חמוד ומקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 879 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק