מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גבי
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.82
מחיר 9.15
איכות 9.65
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
צבי טרם, חיפה.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה מצוין ממש! הוא תיקן מה שצריך בצורה הכי טובה והיה נחמד. אני ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי אביר, חיפה.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
החלפת יחידת פיקוד של מיזוג מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה בסדר אבל בנושא המחיר הוא לא היה ישר- נתן לי נתונים על מחירי החלקים שמתברר אח"כ שלא היו נכונים.
איכות
10
מחיר
4
זמנים
10
יחס
7
8
כללי
גירסאות
מרים עדי, חיפה.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן של חברת אלקו.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין! הוא עבד בצורה מסודרת והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורי הוד, חיפה.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז.
חוות דעת:
היה מצויין. היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביגדור פולק, חיפה.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן עילי של חברת הייר.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא פתר את הבעיה והיה מאוד נחמד ומקצועי. הוא מאוד תקשורתי, יש עם מי לדבר ואני בטוח אעזר בו שוב. לדעתי המחיר קצת גבוה מהמצופה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאל ד. חיפה.
משוב: 04/08/2019
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אולגה מדריש, חיפה.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מדחס במזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה מאוד. הוא זריז ומקצועי. אני מאוד מרוצה. הוא עמד במחיר שסוכם מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
רפאל סבאג, חיפה.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ומילוי גז ממזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אני חושב שהוא עשה עבודה טובה אבל בסוף העבודה אמר שבנוסף לעבודה יש חוסר גז במזגן והוא צריך למלא ולהוסיף עוד כסף. מבחינתי הרגשתי שאם מההתחלה הוא ראה שיש בעיה נוספת שיגיד לי מראש לפני שהוא מתיל לעבוד ולא לקראת הסוף פתאום להוסיף את זה. האירוע הזה גרם לי לחשוד באמינות שלו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
עדו לנדאו, חיפה.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי יסודי מאבק שהצטבר בחלקים שונים של המזגן.
חוות דעת:
הייתי מרוצה במאה אחוז!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד דוד, חיפה.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן ישן של חברת אלקו.
חוות דעת:
השירות מעולה, הוא היה נחמד ודיבר בגובה העיניים, הציג את האפשרויות השונות שהיו או לקנות מנוע חדש או מזגן חדש, רק המחיר היה מעט יקר לדעתי. בסופו של דבר בעל הבית החליט לקנות מזגן חדש.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 284 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק