מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גבי
ציון כללי:
9.44
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.62
זמנים 9.71
מחיר 8.97
איכות 9.46
דירוג כללי 9.44
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בוריס דימבורג, חיפה.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! קיבל קריאה במוצ"ש והגיע ביום ראשון ב11 כמו שתיאמנו. מיד זיהה את הבעיה ומקור לדליפת מים מהמזגן המרכזי. נתן הסבר מפורט על התיקון ואופן פעולה אם הבעיה תחזור על עצמה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עמיהוד רוטמן, חיפה.
משוב: 05/10/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה במזגן עילי וניסיון לתיקון מזגן רצפתי ישן שנזל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
את הסתימה במזגן הראשון הוא תיקן כמו שצריך, במזגן השני היה חלק שבור, ניסה לתקן ולא הצליח, שם הוא עשה עבודה קצת פחות טובה. הוא אמר לאשתי שיש שם בעיה ושהוא יחפש אם הוא ימצא חלק חדש כמו שהיה שם, בסוף הוא לא מצא ואני תיקנתי את זה. מבחינת זמינות הוא היה מאה אחוז, דיברתי איתו, באותו יום הוא התפנה אלינו, הגיע בדיוק בזמן שנקבע, היה מאוד אדיב עם אשתי ועבד יפה. הדבר היחיד שהוא היה יכול לעשות עבודה יותר טובה זה לגבי התיקון של המזגן הרצפתי. לזכותו ייאמר שעל הרצפתי הוא חייב אותנו במעט מאוד כסף.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עופר צוריאל, חיפה.
אשרור: 28/09/2019
משוב: 26/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהניקוז של המזגן.
חוות דעת:
הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכל הנסי, חיפה.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח פיקוד במזגן מיני מרכזי בעקבות קצר.
חוות דעת:
הכל עשר, הוא היה בסדר ואמין מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית ש. חיפה.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מדחס במזגן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא בא בזמן, הוא תיקן, לקח מחיר סביר, והוא עשה הכל בצורה מאוד יעילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף אהרוני, חיפה.
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא מאוד נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילה כרמי אשל, חיפה.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון של מזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא היה סבבה. הוא היה מאוד נעים ונחמד, אבל אני לא יכלה להגיד שהבעיה טופלה עד הסוף, למרות שהוא כן חזר לסדר אותה שוב.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליסה אפרת, חיפה.
אשרור: 13/09/2019
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
הוא היה נהדר! היה זמין, הגיע באותו יום, הסביר על הבעיה ותיקן את המזגן במחיר שפוי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה ש. חיפה.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל המזגן.
חוות דעת:
מקצועי ואדיב, בדק את המזגן, איתר את הבעיה והחליף קבל. נראה גם הוגן בתשלום שדרש. מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס רזבסקי, חיפה.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת קפיצה בפחת ראשי עקב עבודת במזגן.
חוות דעת:
הייתי מרוצה. לאחר בדיקה לא מצא סיבה להקפצה. נתן המלצות להמשך טיפול.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 325 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק