מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אמנון
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.84
מחיר 9.55
איכות 9.72
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עמית מ. אשדוד.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס שיצא ממקומו.
חוות דעת:
היה לי ולאמנון עניין לא נעים עם המחיר. בתחילת העבודה הוא אמר לי משהו אחד ללא מע''מ ואז בסוף העבודה אמר משהו אחר עם מע''מ ועשה את זה יקר מאוד לטעמי. מאוד מאוכזבת מבחינת האמינות אבל האיכות של העבודה הייתה די טובה.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סלביק גרויסמן, אשדוד.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שני רשתות בחלונות גדולים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא נחמד, מקצועי והכל טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוסי פלק, אשדוד.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ידיות לתריס.
חוות דעת:
הוא בחור נחמד מאוד אך המחיר קצת יקר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מארק ליבשין, אשדוד.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
החליף גלגלים בויטרינה בסלון.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד! מחיר הגון, מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל אסרף, אשדוד.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה! הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי כנפו, אשדוד.
אשרור: 15/09/2016
משוב: 07/07/2016
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
לא הייתי מרוצה כל כך מההתנהלות שלו. שלחתי אותו ללקוחה שלי והוא טיפל בזה וגבה בעיניי מחיר גבוה ביחס לתקלה עצמה. הוא היה צריך לשחרר תריס שנתקע. הוא ביקש את הכסף במזומן ולא הסכים לצ'ק וזה מאוד הכעיס אותי וגם לא הסכים לעשות הנחה. הוא אמר שלא יכול לתת אחריות על הטיפול אבל אני לא מבין בזה. בוא נגיד שברמה השירותית לא היה נשמע שזה מישהו שאכפת לו. זה תריס שהוא די חדש, בסך הכל 3 חודשים. מבחינת זמנים הוא הגיע בזמן.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
6
7
כללי
גירסאות
אלעד רוזן, חולון.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק. בחור מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן בן-דור, רבדים.
אשרור: 18/10/2019
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע לתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה שירות מעולה. הוא הגיע מהר באופן מידי, לדעתי המחיר היה טוב, הוא היה מאוד נחמד וסימפטי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עליזה פיפמן, רחובות.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס חשמלי.
חוות דעת:
אמנון היה בסדר גמור, שירותי, אדיב, הגיע בזמן, מקצועי, עשה עבודה טובה, יש בעיה נוספת בתריס ולא הכל נפתר אבל המחיר הוגן לדעתי.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי אבירם, רחובות.
אשרור: 17/10/2019
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע תריס חשמלי גודל 4X2 מטר.
חוות דעת:
אמנון היה מעולה! בסדר גמור, איש מקצוע הגון, המחיר סביר לדעתי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 639 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק