הוא בן מקסים, היה עשר, אין דברים כאלה! הייתי מרוצה ממש מהשירות ומההסברים שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נמרוד ג. אור יהודה.
משוב: 16/11/2018
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה ממש מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפי ריבניק, יהוד.
משוב: 02/11/2016
תיאור השירות:
תיקון שישה תריסי גלילה ידניים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הוא הגיע תוך שעה ונדהמתי מכך (כנראה שהיה פנוי). הוא עשה את העבודה במחיר סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אלון עוזר, אזור.
משוב: 29/05/2015
תיאור השירות:
תיקון שלבים בתריס שלבים גדול בסלון.
חוות דעת:
הייתי ממליץ עליו בחום. הוא אדם נחמד ונעים הליכות. לוקח מחירים סבירים ועשה את העבודה מהר מאוד. אני נהנתי לעבוד איתו, לא נתקלתי בהרבה אנשים כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רון להב, באר שבע.
משוב: 23/06/2025
תיאור השירות:
תיקון צירים בחלון ממ״ד.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי עזרא, גבעתיים.
משוב: 19/06/2025
תיאור השירות:
תיקון חלון ממד.
חוות דעת:
היה מצוין, קיבלתי רושם טוב מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בני לב ל. אשקלון.
אשרור: 19/06/2025
משוב: 20/04/2025
תיאור השירות:
תיקון חלון זכוכית לחלון ממ"ד.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמנון פינגר, חולון.
אשרור: 13/06/2025
משוב: 14/04/2025
תיאור השירות:
תיקון חלון דרייקיפ.
חוות דעת:
ממש אין מילים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נטעלי בן לולו, חולון.
משוב: 12/06/2025
תיאור השירות:
החלפה ושימון ידית בחלון ממ"ד.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
Eitan K. חולון.
אשרור: 29/05/2025
משוב: 26/02/2025
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד. הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1085 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנוןנמצא בתחום התריסים כבר 30 (!) שנה. הוא נשוי פלוס שניים וגר בחולון. בעוד דרכו בתחום תיקון התריסים התחילה כבר בילדות, משנת 2000 הוא נמצא בדרכו העצמאית.
"מה שאני אוהב במקצוע זה את החידוש. אני נמצא בתחום בו כל יום אני פוגש מצבים שונים, מקומות שונים ולקוחות שונים, והדינאמיות הזאת זה מה שאני אוהב." אומר אמנון. "מה גם כשאני פוגש תקלה שעוד לא ראיתי מעולם ואני מצליח לפתור אותה, זה סיפוק אמיתי" הוא מוסיף.
אמנוןמתקן תריסים כבר מגיל 13, כשהיה מצטרף לדודו בעסק. בבגרותו, לאחר כמה שנים של עבודה בחברות תריסים גדולות, הוא יצא לדרך עצמאית.
תחומי התמחות:
:: תיקון תריסים חשמליים
:: תיקון תריסים רגילים
:: תיקון תריסי גלילה
אמנון נותן אחריות של שלושה חודשים על כל תיקון רגיל ואחריות של שנה על חלקים חדשים.
לשאלה מה מייחד אותו במקצוע לעומת אחרים אמר לנו אמנון כי "הדברים שאני מתגאה בהם הם מקצועיות ומהירות תגובה".
בעתיד אמנון רוצה להישאר בדיוק איפה שהוא "לא מעניין אותי לפרוש או להתרחב, באמת שטוב לי איפה שאני ושאני במקצוע שאני אוהב" הוא אומר.
שאלות ותשובות עם אמנון
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.