מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אידו
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.78
מחיר 9.36
איכות 9.77
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ניר מ. רמת גן.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים גז.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה מאוד אדיב ועבד מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלינור וייסמן, גבעתיים.
אשרור: 15/05/2019
משוב: 25/06/2018
תיאור השירות:
התקנה של כיריים גז.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הייתי מרוצה מזה שהוא הגיע בזמן, עם כל הציוד הנחוץ- גם כשהחברה עצמה לא סיפקה את כל מה שהיה צריך להתקנה, אז היו לו את הדברים האלה. הוא עשה עבודה מהירה, נקיה וזירזה והיה מאוד נחמד. נראה שהוא מקצועי, ממש מצוין, למרות שאני עוד לא יודעת לגמרי כי לא השתמשתי עדיין בגז.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי יאיא, רמת גן.
משוב: 08/05/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים גז שכלל ניקוין האזור לפני ההתקנה.
חוות דעת:
נחמד מאוד, בחור על הכיפאק! אני חושב שהוא הטופ שבטופ, בחור אחראי, ממש ברמה הכי גבוה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל בר, רמת גן.
אשרור: 05/05/2019
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
התקנת גריל גז.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לובה גורביץ', גבעתיים.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
ניקוי 4 ראשי גז.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא ממש עזר לי, היה נחמד, הגיע בזמן ותיקן את התקלה.
איכות
10
מחיר
-
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורטל דביר, גבעתיים.
אשרור: 24/03/2019
משוב: 22/01/2019
חוות דעת:
היה מושלם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורנה טל יצחקי, גבעתיים.
אשרור: 24/03/2019
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
החלפת חיישן בכיריים גז ותיקון מצת אוטומטי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אידו היה ממש על הכיפאק. מקצועי, זיהה את הבעיה, ועמד במחיר שנקבע מראש. באמת מוצלח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה רקח, רמת גן.
אשרור: 17/03/2019
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת גז במבטח חדש והתקנת כיריים.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה וענה לכל השאלות. היה מקצוען! אנחנו ממש מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירון גרסטמן, רמת גן.
אשרור: 10/03/2019
משוב: 07/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מצת וחיישן בטיחות באחת הלהבות.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! עשה עבודה קשה כיוון שהכל היה תקוע שם. המצת היה מיוחד והיה עליו לאלתר פתרון עם מצת אחר. הוא עשה מאמץ רציני להושיב את המצת בצורה תקינה. עבד קשה קרוב לשעה וחצי והמחיר סביר בהחלט לכמות כזו של עבודה. הגיע בזמן כפי שהתחייב. ציון מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל ששון, רמת גן.
משוב: 08/03/2019
תיאור השירות:
החלפת חיישן בטיחות לגז.
חוות דעת:
עשה אחלה עבודה, בהתחלה הסביר לי מה יכולה להיות הבעיה, ביצע את העבודה כמו שצריך וגבה את המחיר שסיכמנו בטלפון. במהלך העבודה הסביר לי על כל חלק מה הוא. נתן לי טווח זמנים בהם הוא יגיע, הגיע לקראת סוף הטווח אבל עדכן כשהיה בדרך. בסך הכל הוא בן אדם נחמד מאד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2307 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק