מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אידו
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.83
מחיר 9.69
איכות 9.77
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בועז עמרם, רמת גן.
משוב: 03/06/2020
תיאור השירות:
חיבר את המנגל החדש של קולמן לבלון גז חיצוני אחרי בדיקה יסודית ומרשימה
חוות דעת:
היה מעולה ונתן המון עצות טובות. הגיע בזמן קצר לעומת מישהוא שחיכיתי לו שבוע ואפילו לא טרח להתנצל
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ורד ציונוב, בני ברק.
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
התקנת חגז.
חוות דעת:
היה מקצועי ושירותי, עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר, הייתה בעיה עם החדר גז והוא התאמץ ופתר אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טובה נ. רמת גן.
משוב: 21/05/2020
חוות דעת:
היה מעולה! מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
Andre Genes, גבעתיים.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
חיבור כיריים גז של פוסטר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עמד בזמנים שקבענו והיה מאוד נחמד ושירותי. הוא לקח מחיר הוגן עבור העבודה ונתן לי שירות טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר ל. רמת אפעל.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
תיקון ברזים ולהבות בכיריים.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, הגיע בזמן, עשה את העבודה במקצועיות, המחיר הוגן לדעתי, הסביר שאולי בגלל ששמנו מסיר שומנים כל השנים אז זה נכנס ללהבות וכנראה בגלל זה הייתה תקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם אשכנזי, בני ברק.
משוב: 13/04/2020
תיאור השירות:
תיקון דיזה.
חוות דעת:
איש אמין ואכפתי, שירות מצוין. הייתה איזושהי בעיה לא פתירה והוא חזר שוב וניסה למצוא פתרונות חלופיים ובסוף מצא פתרון שעבד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל טולמן, רמת גן.
אשרור: 05/04/2020
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
תיקון כיריים כולל החלפת כפתור הצתה.
חוות דעת:
היה צריך להוסיף לכיריים שלי כמה חלקים מכיריים אחרות והוא חיבר את הכל, ממש השקיע, דאג לנקות אחריו ושהכל יעבוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל נקש, גבעתיים.
משוב: 01/04/2020
תיאור השירות:
תיקון סתימה של מספר ראשים בכריים של בוש כולל החלפת דיזות.
חוות דעת:
תיאמנו במהירות, הגיע למחרת בשעה שקבענו. תיקן את הבעיה בזריזות ובצורה מקצועית .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריאן מזרחי, גבעתיים.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
תיקון גז, קיבוע צינורות משוחררים אחרי שיפוצים ועוד עבודות קטנות.
חוות דעת:
הוא היה בסד גמור, עשה עבודה מעולה, לקח מחיר הוגן מאוד ועבד מהר וטוב יחסית לכמות עבודה שהייתה לעשות, ממש התרשמתי לטובה, אין תלונות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור טל, רמת גן.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
התקנת שני ברזים חדשים וצינור באורך 3 מטרים והתקנת כיריים חדשות מחברת Peerless.
חוות דעת:
אידו היה סבבה לגמרי, אחלה בחור. הוא מקצועי ועזר לנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2892 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק