מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אידו
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.74
מחיר 9.18
איכות 9.68
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לידור וייסלר, פתח תקווה.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
חיבור בלון גז לצורך התקנת גריל גז.
חוות דעת:
הכל היה מצוין. הוא נחמד, הגיע מהר כבר ביום שפניתי אליו, עשה את העבודה מהר מאוד בצורה מקצועית ואחלה מחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טל ג. פתח תקווה.
משוב: 05/05/2019
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל אלון, גבעת שמואל.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת גז במטבח.
חוות דעת:
הוא אחלה ומקצועי. הוא הגיע בעיתוי מהיר ובזמן בו קבענו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים ארז, פתח תקווה.
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
חיבור כירת גז למנגל.
חוות דעת:
אידו בחור נחמד מאוד, הוא עושה עבודה מקצועית.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל ריכטר, פתח תקווה.
אשרור: 14/04/2019
משוב: 14/03/2019
תיאור השירות:
חיבור ברז גז במרפסת לגריל שכלל קדיחה בקיר.
חוות דעת:
שירות מצוין ובאמת אין לי מילים לתאר. קודם כל מבחינת מחיר אידו נתן הצעה זולה ואטרקטיבית. הוא הגיע בזמן וגם כשהעבודה הייתה קשה הוא לא התייאש והמשיך לעבוד. תוך כדי הקדיחה בקיר גילינו שיש בקיר המון ברזלים שלא ידענו עליהם ובמקום לעבוד שעתיים הוא עבד במשך 6 שעות ולא התלונן ולא אמר כלום. הוא לא דיבר בעצבים ועבד בנחת. זו פעם ראשונה שיש לי חוויה כזו טובה עם בעל מקצוע ואני ואשתי היינו בהלם כי חשבנו שהוא ילך באמצע. אנחנו מאוד מרוצים ממנו! הוא עשה עבודה מסודרת ונקייה ולא דרש תוספת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי חזן, פתח תקווה.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים גז בבית.
חוות דעת:
שרות מעולה! הגיע בזמן והיה מקצועי. לא השוויתי מחירים אז לא יודע להגיד על זה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה לוי, פתח תקווה.
משוב: 03/04/2019
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון הוכמן, פתח תקווה.
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
תיקון להבה שלא עבדה כמו שצריך בכיריים גז של חברת סאוטר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים קוסטנוביץ, פתח תקווה.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
ייעוץ והדרכה טלפונית לגבי פתיחת להבות סתומות בגריל גז.
חוות דעת:
התקשרתי אליו והוא היה נשמע מאוד נחמד. סיכמנו שלפני שאזמין אותו אולי הוא יסביר לי מה לעשות ואולי אצליח לפתור את התקלה לבד. הוא הסכים ואמר לי בדיוק מה לעשות וזה באמת עזר והבעיה נפתרה. מבחינת המקצועיות והנחמדות כל הכבוד לו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנחם פריד, פתח תקווה.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
החלפת חיישן בכיריים גז.
חוות דעת:
אחלה, עבד נקי ומסודר, הוא אמין מאוד, ממליץ בחום.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2352 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק