מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אידו
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.79
מחיר 9.62
איכות 9.72
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ריקי דנון, תל אביב.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימות בכיריים גז של חברת בוש.
חוות דעת:
אידו היה מצוין. היה בחופשה, קבע להתקשר ביום מסוים ואכן עשה זאת. מקצועי והגון וגם לדעתי לא תקע לנו מחיר. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רמי ויינשטיין, תל אביב.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיריים גז.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע מהר מאוד, עבד מהר ויעיל. עשה עבודה מצוינת.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איל ענבר, תל אביב.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים של חברת מץ ובדיקת גז בדירה שכלל תיקון קטן.
חוות דעת:
אידו היה אדיב מאוד. דיברתי איתו בטלפון לפני כן והוא הסביר מה הוא הולך לעשות ואמר שיידע אותי אם צריך לעשות עוד משהו, כשהגיע מצא עוד בעיה והוא תיקן אותה. הרגשתי שהמחיר היה הוגן. בסך הכל היה אחלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
שגיא אשין, תל אביב.
אשרור: 22/07/2019
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
ניקוי והחלפת חלקים בכיריים והגדלת להבות.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני קדמי, תל אביב.
אשרור: 03/07/2019
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
תיקון כיריים.
חוות דעת:
שירות מעולה. אידו מקצועי ונחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל מלא-רון, תל אביב.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
תיקון כיריים גז.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. הגיע בזמן והיה נחמד, זיהה את הבעיה וטיפל בה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עמית רכבי, תל אביב.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז גז וחיבור כיריים גז.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד. הוא הגיע בזמן, היה חביב מאוד ועשה את העבודה כמו שצריך. הכיריים לא ישבו טוב בארון של הכיריים אז הוא סידר גם את זה. סך הכל היה בסדר גמור. רק המחיר היה קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחף נ. תל אביב.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
החלפת דיזות וסידור מיקום צינור הגז לכיריים.
חוות דעת:
הצינור התחבר לכיריים דרך פלטת עץ שהייתה מתחתיהן ובה היה חור שדרכו עבר הצינור. החור לא היה במיקום טוב, מה שגרם לצינור להתעקם ולחסום את זרימת הגז. התקשרתי אל אידו בנוגע לזה והוא היה אחלה, עמד בטווח של השעתיים שאמר שבהן יגיע ועשה עבודה טובה. הוא היה מקצועי, תיקן את הבעיה כמו שצריך, התאים את המחיר לעבודה וסך הכל היה מצוין.
איכות
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ענת אורן, תל אביב.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
חיבור כיריים והחלפת דיזות.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! אדיב ונחמד הסביר בנועם ועבד במקצועיות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויק ר. תל אביב.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
תיקון כיריים, בדיקת גז והחלפת כיריים.
חוות דעת:
הוזמן עקב ריח של גז. בבדיקה איתר נזילה מ הכיריים וטען שכדאי לתקן בעלות נוספת על הביקור כולל אחריות לחצי שנה. הריח של הגז לא נפסק הוא הגיע שוב פירק ותיקן שוב את הכיריים. מאז הופיע לסירוגין ריח של גז והכיריים נכבו מידי פעם או לא נדלקו. שלחתי לו הודעה שהתיקון שעשה לא תקין ואני רוכש כיריים חדשות ושיבוא להתקין אותם. הוא הגיע וטען שהכיריים תקינות מבלי לפרק אותם והתחיל לספר סיפורים שאנחנו משתמשים בסירים גדולים מידי ולכן הכיריים נכבות למרות שהראתי לו שאין לנו סירים גדולים בבית וכל התקלות התחילו מאז ה"תיקון". לבסוף התקין את הכיריים החדשות ובסיום דרש תשלום נוסף ולאחר דין ודברים נאלצתי לשלם לו. מעולם לא נתקלתי בבעל מקצוע ממידרג שלא מוכן לקחת אחריות על העבודה שלו. העבודה על החלפת הכיריים עלתה בסופו של דבר הרבה, בנוסף לעלות של כיריים נוספות!
איכות
1
מחיר
1
זמנים
9
יחס
4
תגובת העסק:
הגעתי ללקוח על מנת לתקן כיריים בשל דליפה וכך בוצע. לאחר תקופה טען הלקוח כי עדיין יש בעיה, חזרתי אליו מייד והבעיה טופלה. ניתנה ללקוח אחריות של חצי שנה. הלקוח לא פנה אליי מאז ורכש כיריים חדשות. כשהגעתי ללקוח להתקין את הכיריים החדשות, ביצעתי שוב בדיקה לכיריים הישנות והן נמצאו תקינות.
1
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2515 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק