מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חזי
ציון כללי:
9.35
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.68
מחיר 9.13
איכות 9.44
דירוג כללי 9.35
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אסתר יעקב, פתח תקווה.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
שירות טוב. הוא הגיע בזמן שהוא אמר. פתר את הבעיה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאור קדם, פתח תקווה.
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט שרוף ותיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
חזי היה מצוין! הוא אמין, עמד במחיר שנקבע מראש והגיע מהר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלית אביטן, פתח תקווה.
משוב: 08/05/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה מצינור בדוד שמש.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא מקצועי, נחמד, הגיע אליי תוך פחות מרבע שעה, היה מאוד זמין והוגן במחיר. אני מאוד מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדעון סטופ, אורנית.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור בדוד שמש.
חוות דעת:
העובדים שלו באו והיו נחמדים, מקצועיים ואדיבים. הם עלו לגג, סידרו ותקתקו את העניין. מחיר טוב ואחלה שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סרגיי סבלייב, גני תקווה.
אשרור: 21/02/2019
משוב: 23/12/2018
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה. מקצועי, אדיב ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיה א. גני תקווה.
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שכלל החלפת תרמוסטט וגוף חימום.
חוות דעת:
בהתחלה הייתי מאוד לא מרוצה אך לאחר כמה חודשים שהדוד לא עבד הוא חזר לתקן, הכל בסדר עכשיו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אלון גל, יהוד.
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
התקשרתי לחזי והוא הגיע אלי במידית, הוא עשה תיקון מהיר והמחיר היה כפי שציפיתי והיה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רובי פמר, קרית אונו.
משוב: 15/02/2018
תיאור השירות:
תיקון של צינור המוביל מים לדוד שמש.
חוות דעת:
תוך 20 דקות מאז שצלצלתי אליו הוא היה אצלי, הוא תיקן את הבעיה, היה מאד נחמד ואפילו נתן לי בהירות על איזה נושא שרציתי המצלה לגביו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ט. אורנית.
משוב: 31/12/2017
תיאור השירות:
תיקון של דוד שמש, כלל התקנת שלטר והחלפה של גוף חימום ופלאנג'.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, שירותי ומקצועי. בהתחלה הוא התקין את השלטר קצת בולט מהקיר, ותיקן את זה לבקשתי. גם לאחר ביצוע התשלום בדק עוד משהו ונתן יעוץ לגבי בעייה הקיימת באינסטלציה. כמה ימים לאחר ההתקנה היה קצר אז חזי הגיע שוב להחליף חלק בו היתה נזילה ללא תשלום נוסף.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ניק פרנקל, ראש העין.
משוב: 12/12/2017
תיאור השירות:
בדיקת דוד שמש וייעוץ לגבי תיקון.
חוות דעת:
הכל בסדר, הוא נתן שירות טוב. הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 308 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק