מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
אילן
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.97
מחיר 9.94
איכות 9.93
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דניאל ד. תל אביב.
אשרור: 03/05/2020
משוב: 02/03/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמל בשתי נקודות והחלפת שקעים ומתגים.
חוות דעת:
היה פנטסטי! אילן הגיע תוך שעה מרגע הקריאה, טיפל בבעיה בזריזות, מומחיות ונמרצות. הדגיש שאיכות השירות חשובה ו"הפתרון" מעל הכל. אילן מקצועי, זריז וגובה מחיר הוגן. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יעל שוחט זך, תל אביב.
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בבניין.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, הגיע בזמן והמחיר היה נראה מאוד הוגן. מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרלו ויג, תל אביב.
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
היה מעולה ממש, הוא הגיע מהר וגם עבד מהר, המחיר היה סביר והכל היה טוב.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס פ. תל אביב.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
אילן בחור מקסים ואדיב. שירות לקוחות במקום הראשון אצלו וזה מתחיל כבר בשיחת הטלפון. ניסה לראות אם אפשר לסדר את התקלה דרך הטלפון. כשזה לא היה המקרה, הגיע מהר והיה מאד יעיל ומאד נעים. כיף שיש אנשי שירות כאלה. מקווה שאני לא אצטרך, אבל אם כן, הוא איש החשמל שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצן גרוס, תל אביב.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 05/03/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר ונקודות חשמל.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. הוא אדיב, מקצועי ונעים. הוא לא נרתע מאזור בעייתי מבחינת חניה והיה יעיל בעבודתו. הוא ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הגר ג. תל אביב.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בדוד מים חשמלי.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא הגיע בזמן, היה מאוד אדיב והסביר את כל מה שהוא ביצע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם ארטוב, תל אביב.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
אילן היה מצויין! אמין, בא מהר ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמרית ג. תל אביב.
משוב: 21/11/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בחדר השינה ותקלת חשמל בחדר האמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה! לא סתם אילן בראש הרשימה, בעיני מדובר בדוגמא למופת להתנהלות של איש מקצוע. מעבר לזה שהוא נעים הליכות והוגן, הוא עשה תיאום ציפיות בטלפון ולא וויתר עד שמצא את הפתרון לתקלה (בכל זאת, מדובר בבניין תל אביבי ישן ומלא הפתעות;) והוציא אותנו מחושך לאור. איזה כיף, תודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר צדקה, תל אביב.
משוב: 06/11/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טל גסר, תל אביב.
משוב: 27/09/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר בתאורת גן, התקנת שעון לדוד חשמלי והחלפת מנורות בבית.
חוות דעת:
הגיע ממש מהר, היה מאוד מקצועי, נחמד ושירותי! אהבתי מאוד את הגישה שלו, כשהגיע אמר שאם לא יצליח לתקן משהו לא נשלם לו עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 642 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק