התקנת הארקה, החלפת נקודת חשמל בחדר, תיקון מתגים ופירוק מאוורר תקרה.
חוות דעת:
חבל על הזמן! קודם כל מאד זמין בטלפון ואיך שקובעים מגיע בדיוק בזמן, עשה את כל העבודות ממש בסדר גמור, בנוסף אחרי ששילמתי לו כבר על דעת עצמו ראה כמה דברים קטנים שצריך לסדר ותיקן אותם ללא תשלום נוסף. מקצועי מאד ומכיוון שאני לא מבינה בעבודות חשמל לקח פיקוד ובדק את כל מה שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי לב-ארי, קרית אונו.
משוב: 22/11/2018
תיאור השירות:
שיפור איכות חיווט הארקה והתאמה שלה לתקן.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה, מצוינת ומקצועית. היה עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל בקר, ראש העין.
אשרור: 22/05/2018
משוב: 15/04/2018
תיאור השירות:
פתרון בעיית חשמל בבית ותיקון הארקה בשקע חשמלי.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא בא וביצע תיקון, היה משהו שהוא לא הצליח לאתר אבל הוא הציע לי כל מיני פתרונות, ממש התרשמתי שהוא התקשר למחרת לשאול אם הכל הסתדר.
10
כללי
יוסי מילר, גני תקווה.
אשרור: 27/03/2018
משוב: 18/02/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר בתוך הארקה של מנורה.
חוות דעת:
מצא קצר במקום שכמעט בלתי אפשרי למצוא ותיקן אותו. עבד מעולה. הגיע תוך פחות משעה. המחיר יותר מהוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרינה בן שושן, קרית אונו.
משוב: 16/11/2017
תיאור השירות:
הארקה לבית.
חוות דעת:
מצוין! מרוצה מהעבודה ומהיחס שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ק. י. פתח תקווה.
משוב: 16/08/2018
תיאור השירות:
התקנה של גוף הארקה.
חוות דעת:
היה אחלה, ממש עשר. הוא הגיע בבוקר כמו שקבענו, תיקתק עבודה, מצא פתרון טוב, היה נעים ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
א. י. ראש העין.
אשרור: 19/06/2023
משוב: 18/04/2023
תיאור השירות:
התקנת מפצל לשלושה שקעים ותיקון הארקה במטבח במערכת חשמל חד פאזי.
חוות דעת:
יואב עשה עבודה טובה בסך הכל אך הפעמון של הדלת הפסיק לעבוד אחרי העבודה שלו. לדעתי המחיר היה הוגן אבל ההתנהלות איתו הייתה מוזרה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 14/11/2017
משוב: 10/09/2017
תיאור השירות:
החלפת שקע ותיקון הארקה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 903 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2024
אודות
יואב החל את דרכו בתחום החשמל בתור שכיר, ולמד את התחום בצורה מקצועית תוך כדי עבודה. "הייתי עובד עם שיפוצניקים ולאט לאט התקדמתי בתחום, כל פעם למדתי עוד דבר ועוד חלק מעבודת החשמל. אני מאוד אוהב את העבודה שלי ואת מה שאני עושה, אני אוהב לתת שירות ולפגוש אנשים. האמת היא שאני לא מצליח לראות את עצמי בשום תחום אחר".
יואב נשוי ואב לשלושה. כשהוא לא בעבודה כנראה תוכלו למצוא אותו מבלה בקריאה או עוסק בספורט.
אחד הדברים שמייחדים את יואב בעבודה זה הדייקנות והעמידה בזמנים. "לפעמים אני קובע עם לקוח בשעה תשע, ובתשע אפס אפס אני דופק אצלו בדלת. זה תמיד מפתיע את הלקוחות", הוא צוחק.
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך לעסוק בתחום שיעניין אותי, ולהמשיך ליהנות ממה שאני עושה. ובעיקר הבריאות, זה הכי חשוב".
יואב הגיע לתחום החשמלאות לפני כ-40 שנה, ולאחר כעשר שנים פתח את העסק המתמחה בפתרונות חשמל שונים לבית.
מה שמאתגר את יואב זה להצליח לפתור לכל אחד מהלקוחות שלו את הבעיה בצורה המתאימה ביותר. "האתגר שלי זה להגיע ללקוח הביתה, למצוא את הבעיה ולעזור לו בכל מה שצריך. זה לא תמיד פשוט, אבל אני נהנה מזה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.