מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יואב
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.93
מחיר 9.78
איכות 9.94
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אדם עפרון, פתח תקווה.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של קצר בלוח חשמל ראשי כולל החלפת שני מפסקים והזמנת חברת החשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טל רפאל, פתח תקווה.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמל בדירה.
חוות דעת:
מהמם, מקסים, ישר והגון! הוא בא, בדק, תיקן את הקצר ואז אמר שיש לי יותר מדי מכישירים על פקק אחד אז הוריד לי מכשיר אחד משמעותי ושם אותו על פקק אחר ואת כל זה עשה ללא תוספת תשלום! בעיניי, הוא 10 מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידית הרמתי, פתח תקווה.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
היה באמת מעולה. הוא בא ביום גשום וטרח בשביל להגיע. מגיע לו כל הכבוד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יזהר פנחס, פתח תקווה.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
תיקון של קצר והחלפת נורה.
חוות דעת:
יואב הוא עשר! בחור ישר והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור זריף, פתח תקווה.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
ממש 10! מקצועי ביותר, אדיב מאוד ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה ז. פתח תקווה.
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי צ. פתח תקווה.
משוב: 23/10/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
סגרתי מולו את העבודה עבור אישה חסרת כל והוא הסכים להגיע במיוחד לתקן את התקלה עבורה אפילו שזה היה בערב חג. הוא הגיע, איבחן את הבעיה בזריזות ולא רצה לגבות כסף. היה ארון גדול שהפריע לו לתקן את הבעיה ולכן הוא ביקש ממנה להזיז את הארון כדי שיוכל להגיע בפעם הבאה ולהמשיך בתיקון, מכיוון שהיה ערב חג הוא סידר לבינתיים פתרון זמני על מנת שיהיה לה חשמל לחג. לפעם הנוספת שהגיע היא הצליחה למצוא עזרה ולהזיז את הארון, הוא הגיע ובמהירות תיקן את הבעיה. הוא היה מאוד רגיש ואמפתי לכל המצב הזה, בן אדם פשוט טוב. הוא נכנע ללב שלו ועשה שירות בלתי רגיל. הוא מלאך, פשוט מלאך. בסוף השירות הוא שאל אותי אם לגבות כסף ואמרתי לו שיגבה סכום סמלי, הוא לקח ממש סכום אפסי בגלל המצב והיא מאוד התרגשה. אם הייתה אפשרות הייתי מדרג אותו מאה ולא רק עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי קרן, פתח תקווה.
משוב: 19/10/2018
תיאור השירות:
תיקון בלוח חשמל בעקבות קצר.
חוות דעת:
נתן לי שירות מעולה. הוא פתר את הבעיה ענה לי מהר והיה אדיב מאוד. הוא גם מקצועי וגם המחיר היה סביר, הכל עשר !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מילה וקסמן, פתח תקווה.
משוב: 01/08/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
שירות מעולה, הגיע בזמן ואפילו קצת חיכה לי. היה מאוד מקצועי ודי מהר מצא את התקלה, היה מאוד אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי מיר, פתח תקווה.
משוב: 19/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של קצר חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הכל היה טוב מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 615 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק