מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיכאל
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.37
מחיר 9.34
איכות 9.53
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ולדי אומנסקי, קרית מוצקין.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במחשב נייד.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! סידר לי את מה שהיה צריך, עשה את זה במהירות, נתן לי שירות טוב וגבה מחיר שבהחלט היה סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יפעת סופנבוים, קרית ביאליק.
אשרור: 22/12/2019
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
התקנת רשת ביתית, חיבור נטפליקס בטלויזיה ותפעול טלויזיה חכמה.
חוות דעת:
לצערי לא ממליצה עליו כלל. פניתי אליו בנוגע למספר עבודות, מכיוון שאין לי מושג בתחום עשיתי כל מה שביקש, צילמתי לו את החיבורים ואת הארון תקשורת. לאחר מכן היו בערך חמש שיחות עד שקיבלתי הצעת מחיר, כשהתייעצתי הוא אמר שהמחיר סביר. אישרתי את הצעת המחיר, קבענו הגעה ומפה התחיל עניין שלם. היה אמור להגיע ואחר כך התקשר להזיז את השעה. עדכן שנתקע בסיטואציה מוזרה, אמר שלא יגיע ושנקבע ליום אחר בחצי מחיר. הגיע אבל לקח לו המון זמן עם הפסקות רבות, שיחות שקיבל וסיפורים שהיה חשוב לו לספר לי. ביקש שאעזור לו בחלק מהדברים ושאבדוק את מה שעשה. עבודה לא מסודרת וממש לא נקייה לדעתי. לאחר ארבע שעות הוא הסביר שהוא לא מצליח לעשות חלק גדול ממה שביקשתי שיעשה ושהוא יגיע ביום אחר. הגיע שוב היום לעוד שעתיים וחצי אבל גם היום לא פתר את התקלות. מכוון שנכנסנו כרגע לבית חדש היו לי המון טכנאים שהגיעו ובטכנאי כזה לא נתקלתי, בסוף גם החצי מחיר לא היה ממש חצי מחיר. אז לאחר שש וחצי שעות וחור בכיס אני צריכה להזמין טכנאי נוסף וחבל.
איכות
0
מחיר
1
זמנים
1
יחס
7
1
כללי
גירסאות
אדי עפרת, קרית אתא.
אשרור: 16/12/2019
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
פירמוט מחשב נייח והעברת מידע בין שני מחשבים נייחים.
חוות דעת:
מיכאל היה אצלי והיה פשוט נפלא! הוא טכנאי מחשבים איכותי, בעל ידע רחב, התייעצתי איתו בנוגע לכל הנושאים והוא טיפל וייעץ מא' עד ת'. ממש כיף של שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עפר גלס, קרית ביאליק.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
העברת כבלי תקשורת בין חדרים בדירה.
חוות דעת:
מיכאל היה מעולה, הגיע בזמן, אחלה בחור, עשה עבודה יפה מאוד, מבין עניין, מקצועי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דמיטרי ח, קרית אתא.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת הפעלה במחשב מסוג מק בוק.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אחלה שירות, נפגשנו, הוא לקח את המחשב למעבדה, זה היה דחוף לי והוא החזיר את המחשב למחרת. אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה משעולי, קרית מוצקין.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר וספק כח במחשב נייח מסוג i7 של חברת אינטל.
חוות דעת:
מיכאל הגיע פעמיים. בפעם הראשונה כשהיה אמור להחליף מאוורר שנשבר, פירק אותו והחזיר והשאיר את המאוורר השבור, החליף ספק כוח ללא צורך לספק חלש וישן וניתק חיבורים לכפתורי ההפעלה וכיבוי ולא חיבר מחדש, סגר את המארז, גבה תשלום והלך. אחרי שהלך המחשב התחיל לאתחל את עצמו ולא ניתן היה לכבותו כמובן כי החיבור נותק. התקשרתי למיכאל, שלא יכל להגיע והוא הדריך אותי בהודעות איך לתפעל, הודעות במרווח של שעות ביניהן, שגם לא עזרו. בסופו של דבר התייאשתי והוצאתי את המחשב מהחשמל כי לא הצלחתי לכבותו בשום דרך אחרת. כשהחזרתי לחשמל המחשב נדלק במסך שחור כך שלא היה ניתן לתפעלו כלל. לאחר ארבעה ימים מיכאל הואיל בטובו להגיע בדק בדיקה קצרה וטען ש"הלך המחשב". לבסוף הייתי צריכה לקנות מחשב חדש וכמובן שהוא לא החזיר את הכסף שלקח לחינם . הביקור שלו עלה לי ביוקר.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
מיכל פלג, קרית ביאליק.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת הפעלה במחשב נייח.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז! הוא באמת בחור מקסים. הוא אמר לי שאם יש לי שאלות, להיות איתו בקשר ושהוא יענה לי. הוא ממש הוכיח את עצמו והיה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דניאל כ. קרית ביאליק.
משוב: 06/09/2019
תיאור השירות:
הלחמת שקע מחשב נייד מסוג אסוס.
חוות דעת:
היה מעולה, התעסקות לא קטנה לפרק את המחשב כדי להגיע לאזור התיקון ולהרכיב אותו חזרה. מחיר בהחלט הוגן לעבודה וגם החזיר את המחשב כמעט עד הבית. אחלה שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת בן עזרא, קרית ביאליק.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
שדרוג לכונן SSD גם במחשב הנייח וגם בנייד, ניקיון פיזי של המחשב מאבק וגם ניקיון של תוכנות והתקנה של כל התוכנות מחדש.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! ולא רק זה. היה גם נעים ונחמד, מיכאל הוא בעל שיחה מרתק. היה כאן כמה שעות טובות ועשה אחלה עבודה.מהיר, אדיב ושירותי. גם אחרי הטיפול, כשחשבתי שנתקלתי בבעיה (הסתבר בסוף שלקח זמן פשוט לכל הקבצים להתסנכרן ושזה בכלל לא היה קשור אליו), הוא עזר והתחבר מרחוק, הרגיע אותי והרגשתי שאני בידיים בטוחות. תודה רבה על השירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל אגם, נשר.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במחשב נייד.
חוות דעת:
הוא פשוט מלך! השירות שלו היה מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 292 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק