מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיכאל
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.42
מחיר 9.41
איכות 9.57
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דור קסל, קרית טבעון.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת רשת חדשה בבית.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! קודם כל הוא בן אדם. דבר שני ממש מרגישים שהוא אמין ובאמת בא לעזור ולא סתם, מה שדרש בטלפון זה גם מה שביקש במקום ובלי משחקים. הוא ראה שהוא מתקשה להגיע בזמן שקבענו אז הוא התקשר ולהגיד לי וקבענו מחדש. המחיר שסיכמנו בטלפון זה המחיר שלקח בפועל והייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שחר קובר, קרית טבעון.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת תקשורת למשרד.
חוות דעת:
היה מצוין! נחמד, מקצועי, הסביר מה הוא עושה, הגיע בזמן והמחיר היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי אזרחי, רמת ישי.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
נקוי וירוסים, התקנת תכנה חדשה, נקוי תכנות מיותרות ונקוי פנים המחשב.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלעד נדב, רמת ישי.
משוב: 10/05/2019
תיאור השירות:
פריצת סיסמת אדמין במחשב נייח.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא היה אדיב, מקצועי ונחמד, היה נעים לדבר איתו. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל אנקונינא, רמת ישי.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
סידור מקלדת במחשב.
חוות דעת:
היה מצויין, הוא סיפק לי פתרון יעיל ועוד עשה את זה ביום שישי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן לבי-אנגל, קרית טבעון.
אשרור: 01/01/2019
משוב: 03/10/2018
תיאור השירות:
תיקון בעיית תקשורת במדפסת.
חוות דעת:
מיכאל נתן שירות בסדר גמור. הוא הגיע בזמן שתיאמנו, מצא שמקור הבעיה שבגללה הזמנתי אותו מורכב יותר מששיער מלכתחילה. הוא השקיע את כל הזמן שנדרש עד לפתרון מלא של הבעיה, היה נחמד מאוד ואדיב, ועמד במחיר שסיכמנו למרות שזמן השירות התארך משמעותית. אני מתכוון להזמין אותו שוב לכשאזדקק לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלסיה פדייב, רמת ישי.
משוב: 23/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח שכלל החלפת כבל.
חוות דעת:
לאחר מספר חודשים, היינו צריכים עזרה נוספת עם המחשב. אמא שלי ניסתה ליצור קשר עם הטכנאי אך נתקלה הפעם ביחס שונה, לרעה .פעם אחת ענה אמר שיחזור. הוא לא חזר, ובוצעו נסיונות התקשרות נוספים אך הוא היה מנתק ולא חוזר. עד עכשיו לא ברור מה פשר ההתנהגות ומה השתנה מהפעם הראשונה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
5
9
כללי
גירסאות
ליאת מנקין, קרית טבעון.
משוב: 05/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח.
חוות דעת:
הגיע ממש מהר, היה לבבי ואדיב מאוד ועשה עבודה נפלא במחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבנר שילה, קרית טבעון.
אשרור: 29/06/2018
משוב: 12/03/2018
תיאור השירות:
תיקון שני מחשבים נייחים.
חוות דעת:
השירות היה טוב! הגיע בזמן, היה בקשר איתנו כבר מהדרך. מחשב אחד לא עבד בכלל והוא סידר את זה די בקלות. במחשב השני הייתה בעיה של הגדרת צבעים במסך, ראינו שחור לבן והוא סידר את זה. עבד וסידר את הכל בצורה ממש טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עפר ברמן, קרית טבעון.
משוב: 06/05/2018
תיאור השירות:
התקנת ווינדוס במחשב נייד של חברת אפל.
חוות דעת:
קבענו יום היה זמין לעבודה והיה ממש אחלה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 259 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק