מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אהרון
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.84
מחיר 9.60
איכות 9.80
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רוני הרשקוביץ, כפר סבא.
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים.
חוות דעת:
שירות מצוין, הוא מקצועי מאוד, עשה את העבודה כמו שצריך, הגיע בזמן והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיא הילטון, הוד השרון.
אשרור: 07/04/2019
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה של תריס גלילה.
חוות דעת:
הוא היה זמין, הגיע יחסית מהר וזיהה את התקלה בצורה טובה. העבודה עצמה של החלפת הרצועה הייתה טובה ומהירה אבל הפיתרון היה קצת בעייתי מבחינתינו. כשהוא פתח את ארגז התריס נפתח האיטום שלו שעשוי מסיליקון ונכנסה רוח. כשסיים אמר שהוא לא מתעסק באיטום והלך. זה חבל כי הקודם שעשה לנו את זה עשה לנו גם את השירות הזה והיינו צריכים להביא מישהו אחר בשביל האיטום.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
ויטלי בלמן, כפר סבא.
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
תיקון רשתות בסלון.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! הגיע בזמן, תיקן מהר והלך. כיף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני גורמן, כפר סבא.
אשרור: 07/03/2019
משוב: 31/12/2018
תיאור השירות:
תיקון של תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
נעזרנו באהרון כבר מספר פעמים בבעיות. הוא איש מקצוע מקצועי, הוגן ונעים. מומלץ בחום.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעל ג. כפר סבא.
אשרור: 24/02/2019
משוב: 25/11/2018
תיאור השירות:
תיקון של דלת הזזה ביציאה למרפסת.
חוות דעת:
הוא היה מאד מקצועי, הגון במחיר והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני מורן, הוד השרון.
משוב: 14/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע לתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, התקשה קצת בהוצאת המנוע ועשה עבודה סבירה. הוא טיפה דפק את הקיר ולא אמר לי כלום על זה, גיליתי את זה רק אחר כך.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
זאב ברונין, הוד השרון.
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
תיקון חוט של תריס והתקנה של 4 רשתות לחלונות.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית ויפה. היה נחמד ומנומס והייתי מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד לוי, רעננה.
משוב: 06/02/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס גלילה.
חוות דעת:
לא נכחתי בזמן העבודה, אבל אשתי אמרה שהוא היה מעולה ומאוד נחמד, מקצועי והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר הלד זימרן, כפר סבא.
משוב: 03/02/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
סבבה לגמרי. הוא הגיע בזמן והמחיר היה סביר. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יוסף רגב, רעננה.
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
תיקון ידית לא תקינה בחלון.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מאוד טובה במקצועיות ובאדיבות רבה. הוא הגיע בזמן בדיוק כמו שקבענו ופשוט אין לי שום תלונה. הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 323 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק