מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.91
מחיר 9.55
איכות 9.89
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נמרוד פלדמן, רמת גן.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
תיקון בצנרת גז.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אדם מאוד מקצועי, אמין, הוא עשה את העבודה שלו בצורה טובה, הגיע בזמן ואנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רם כרמי, רמת גן.
משוב: 02/02/2020
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא הנדל, רמת גן.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 05/12/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב שפנדורף, גבעתיים.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 24/03/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלב גברילוב, גבעתיים.
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
חיבור תנור גז של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
השירות שלו מצוין, הגיע בזמן, יחס טוב ועשה עבודה מצוינת. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סימון גורביץ, רמת גן.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
החלפה של ברז גז.
חוות דעת:
הוא אחלה טכנאי. הוא היה נחמד ועשה עבודה מקצועית ומדהימה. הכל היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהר ארד, רמת גן.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים והחלפת ברז גז.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהעבודה שלו ומהשירות שקיבלתי! הוא היה זמין והגיע בזמן, עבד נקי מאוד ובדק שאין דליפות. ממש אחלה!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית ליפשיץ, רמת גן.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת כיריים.
חוות דעת:
היה מצוין! ענה לפניה שלי מיידית והגיע למחרת היום - עדכן מראש לגבי עלות הביקור ואפילו ניסה להימנע מלחייב אותי על ידי שאלות מנחות לגבי הבעיה. הגיע לבדוק את הסיבה לכך שהכיריים לא פעלו - התברר כי ניתקו את הגז עבור בדיקה תקופתית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה עדן, רמת גן.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור גז של מתקן חימום ביתי.
חוות דעת:
הוא היה מקסים. גם לפני שהוא הגיע התייעצתי איתו בטלפון איך לטפל בבעיה והוא נתן ייעוץ מקצועי וטוב ואפילו הציע אופציה כדי שלא יצטרך להגיע אבל אני התעקשתי שיבוא. הוא טיפל בהכל מהר, נתן הסבר מפורט על מה בדיוק עשה וגם גבה אחלה מחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב א, גבעתיים.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בדיזות.
חוות דעת:
מאיר היה מצוין, הגיע בזמן והיה נחמד מאוד, העבודה שלו מעולה ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 321 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק