מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.94
מחיר 9.54
איכות 9.89
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נועה בן שימול, תל אביב.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון כיריים גז והחלפת שתי דיזות.
חוות דעת:
היה מאד זמין, והגיע בזמן. מאד סימפתי הסביר לי מה הוא עושה, תוך כדי שבדק הוא החליט אם לעשות או לא לעשות משהו, עשה רושם שהוא עושה רק מה שבאמת צריך לעשות, היה אחלה ממש.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מיכל וייסמן, תל אביב.
משוב: 23/08/2019
תיאור השירות:
תיקון דיזות בכיריים גז בבית.
חוות דעת:
שירות מאה אחוז, היה ממש מעולה! הוא מהיר ומקצועי, עשה עבודה איכותית. הגיע צ'יקצ'ק וגם המחיר היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עפרה רוסקיס, תל אביב.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז בין הכיריים לצינור.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, הסביר מה שצריך והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל ב. תל אביב.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
החלפת דיזה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ועזר לי. הגיע לפני הזמן, תקתק את העבודה, הסביר בדיוק מה העלויות והאפשרויות שעומדות בפני ומה ההמלצות שלו. הכל היה מסודר והמחיר שגבה היה לדעתי הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה אופיר, תל אביב.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיריים.
חוות דעת:
לא פגשתי אותו כי זה היה בדירה שאני מנהל אבל השירות שהוא הציע היה מהיר, מיידי ולשביעות רצון הלקוח.
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גדי גבריהו, רחובות.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מבערים בכיריים של חברת קופרבוש.
חוות דעת:
איש טוב, נחמד ובעל מקצוע טוב. הכל מאה אחוז. הוא הצליח לסדר לי רק חלק, אבל זו לא אשמתו כיון שהכיריים מאד ישנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי אלטרמן, רחובות.
משוב: 23/08/2019
תיאור השירות:
החלפת 4 דיזות.
חוות דעת:
השירות היה מצוין והוא ממש עשר! אני מרוצה מהזמינות, מקצועיות, הגישה והשרותיות. בסוף היה צריך להחליף רק ארבע דיזות ולא חמש כמו שחשבנו בהתחלה, בסוף העבודה כששילמתי לו הוא הדגיש שלא אשלם על הדיזה החמישית למרות שזה מה שתכננו מראש, זה מראה על יושר והוא מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי א. רמת גן.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
החלפת דיזה בכיריים גז.
חוות דעת:
הכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחלי ארליך, נס ציונה.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
סגירה של נקודת גז מתוך 2 בעקבות החלפת כיריים גז לאינדוקציה.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נירית פריימן, גדרה.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
החלפת 4 דיזות בכיריים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, מקצועי ותיקן את התקלה לשביעות רצוננו. חביב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 253 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק