מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.94
מחיר 9.79
איכות 9.93
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עדי סוסונוב, תל אביב.
משוב: 05/07/2020
תיאור השירות:
חיבור של צנרת גז ותיקון של כיריים גז.
חוות דעת:
נתן שירות מצוין ומהיר. בא לחבר את הגז בבית אחרי העברת דירה. היו לנו גם שני כיריים שלא עבדו, ביקשנו ממנו לבדוק והוא תיקן אותם תוך שניה ולא גבה על כך תשלום נוסף. היה אמין, זריז ושירותי. אין לי מילים לתאר כמה הוא חמוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ניר פ. תל אביב.
משוב: 05/07/2020
תיאור השירות:
התקנת כיריים גז.
חוות דעת:
מאיר בחור מצוין אין מה להגיד! אמין, ישר והיה מעולה מכל הבחינות. המחיר שלו היה הוגן והוא היה ממש מקצועי. בפעם הראשונה שהגיע הכיריים לא התאימו אז הוא הסביר לי מה לעשות ולא גבה כסף על הביקור, אלא רק על ההתקנה. שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת כ. תל אביב.
אשרור: 05/07/2020
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
התקנת תנור אפיה משולב של חברת sauter, חיבורו לגז, בדיקת כל ראשי הגז, הורדת כל חלקי הפלסטיק והמדבקות בגוף התנור ובדיקה שהתנור עובד כראוי.
חוות דעת:
היה מצוין! מומלץ בחום! מאיר, כשמו כן הוא, מאיר עיניים, חייכן, נעים הליכות ומקצועי. עזר לנקות ולאסוף את כל הפסולת לשק ענק ובנוסף הסביר את התכונות הבסיסיות של הפעלת התנור. מומלץ בחום לכולם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד יצחקיאן, תל אביב.
משוב: 23/06/2020
תיאור השירות:
העברה של נקודת גז והחלפת ברז גז.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. לקח מחיר הוגן, היה שירותי ומקצועי ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי סלע, תל אביב.
אשרור: 22/06/2020
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
ניקוי דיזה בכירים מחברת סאוטר.
חוות דעת:
מאיר היה מעולה. הגיע בזמן, בהתראה ממש קצרה. היה נחמד, מאוד שירותי ונתן עצות איך לטפל בבעיה להבא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם קוייק, תל אביב.
משוב: 17/06/2020
תיאור השירות:
חיבור שני קצוות של תשתית, ברז מפצל וברז ניתוק צינור גמיש של מנגל חשמלי.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא זמין, מקצועי והוגן, הייתי מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר כהנא, תל אביב.
משוב: 16/06/2020
תיאור השירות:
התקנת קו ונקודת גז חדשות וחיבור כיריים לגז.
חוות דעת:
קודם כל בן אדם, איש מקצוע מדהים, אין דברים כאלה! עשה מעל ומעבר, יוצא דופן בכל פרמטר. הגיע מספר פעמים, היה גמיש לשינויים שעשיתי, עזר לי בדברים שלא קשורים, כמו להתנהל מול חברת הגז. אין מילים, זה לא שירות רגיל אלא הרבה מעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורין שוורץ, תל אביב.
משוב: 16/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת צנרת גז.
חוות דעת:
היה מצוין. ממש חמוד, פתר גם עוד בעיה על הדרך. היה מאוד מקצועי, הגיע באותו יום ונתן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל פנחס, תל אביב.
משוב: 16/06/2020
תיאור השירות:
הוצאת כיריים ישנות והתקנת כיריים חדשות.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא חמוד ממש, הגיע בזמן והייתי מרוצה מאוד מהעבודה, בדק אחרי זה שהכל עובד ושאין דליפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה לוין, תל אביב.
משוב: 11/06/2020
תיאור השירות:
תיקון ידית תנור וחיבור תנור משולב.
חוות דעת:
היה מקצועי, הכל טוב ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 440 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק