מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.70
מחיר 9.47
איכות 9.54
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 48 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אדי ל. כפר סבא.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל לאחר שהמזגן קיצר.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! הוגן ומאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאור קופרמן, כפר סבא.
אשרור: 05/08/2020
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני עבור תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ממש, מאוד נחמד ושרותי, הסביר כמו שצריך בטלפון איך לטפל בבעיה, אמר לי לכבות את המספק הראשי, לחכות קצת ולשמוע אם עובד והמזגן והכל עובד כמו שצריך עכשיו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון בלו, רעננה.
משוב: 28/07/2020
חוות דעת:
היה בכללי בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
רן בילו, רעננה.
אשרור: 20/07/2020
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי 3.5 כ"ס של חברת Elco.
חוות דעת:
היה מעולה! אישתי אמרה שהוא היה מאוד נחמד ותיקתק את העיניינים. המזגן לא קירר וחשבתי שצריך למלא גז, בשיחה עם קובי תיארתי לו את הבעיה כולל שהיציאות מהמדחס יבשות שאמורות להיות רטובות כאשר אין חוסר בגז, כמו כן ציינתי על מצב נורית ירוקה שמהבהבת, קובי אמר לי שיכולה להיות סיבה נוספת והיא שהמאוורר לא עובד או שהוא תקוע או שהמנוע נשרף. הוא נתן לי מחיר גם למילוי גז וגם להחלפת מנוע. למחרת שהגיע אני לא הייתי בבית, הבנתי שהוא ישר זיהה בעיה בכרטיס האלקטרוני ופתר את הבעיה במהרה. אני מוכרח לציין שהופתעתי מאוד לטובה, אני נכוותי לא פעם מבעלי מקצוע, הרי קובי בקלות היה יכול גם למלא לי גז שלא לצורך, אבל הוא עשה רק מה שצריך, מאוד אמין! והתשלום היה הרבה פחות ממה שדיברנו. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק קיסמן, רעננה.
משוב: 25/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במזגן.
חוות דעת:
הכל היה בסדר! איתר את הבעיה ואמר שהמדחס גמור וצריך להחליף מזגן. נתן הצעת מחיר גבוהה מאוד עבור מזגן חדש, ולבסוף החלפנו את המזגן לא דרכו במחיר יותר סביר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אריאל שניידר, הוד השרון.
אשרור: 14/06/2020
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
תיקון של הניקוז במזגן.
חוות דעת:
היה מאוד טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה לרנר, הוד השרון.
משוב: 11/06/2020
תיאור השירות:
ניקוי צינור ניקוז של מזגן מחברת מיצובישי.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה. אדם ממש על-הכיפאק. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת שגב, כפר סבא.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 1 ורבע כח סוס של חברת אמקור.
חוות דעת:
סיפק את המזגן, השירות היה טוב, הביא 2 עובדים שעשו הכל בצורה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פאני מרגולין, כפר סבא.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
ניקוי מזגן מסוג טורנדו.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא היה על הכיפאק, בא בזמן שאמר, היה נחמד, עשה עבודה מקצועית וטיפל בהכל כמו שצריך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סוניה אזולאי, רעננה.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
הרחבת פתח המזגן בקיר ובדיקת המזגן.
חוות דעת:
הוא עובד מצוין, הגיע בדיוק בזמן נתן שירות מצוין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 48 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק