מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביעד
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.78
מחיר 9.37
איכות 9.66
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רז ד. תל אביב.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוור קירור של המדחס
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי גינדי, תל אביב.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של שני מזגנים.
חוות דעת:
בסדר גמור, מזגן אחד הרעיש ומזגן אחד לא הפסיק להיכבות סתם, הוא הגיע, בדק ובעיה אחת באמת תוקנה אבל המזגן שמרעיש עדיין רועש. אני בסך הכל מרוצה למעט העניין הזה אבל אני לא מאשים אותו בזה, אני צריך פשוט לפנות אליו חזרה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
זיו וקסמן, תל אביב.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אביעד היה טוב מאוד, עשה עבודה טובה ואני מרוצה מהשירות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
לייזה גולדברג, תל אביב.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מפוח במזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן וטיפל בבעיה כמו שצריך, וסך הכל עשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איתי סמאמה, תל אביב.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה מהמזגן מרכזי.
חוות דעת:
אחלה! הוא היה מקצועי, לא עשה עבודה בסוף אלא רק המלצה אבל לדעתי המחיר שלקח היה לא לעניין.
מחיר
4
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מיה פולמן, תל אביב.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אביעד היה מעולה, הגיע תוך 10 דקות אחרי שהתקשרתי, אדיב, מקצועי, מהיר, אמין, הסביר על הבעיה ואמר שהוא לא יכול לתקן את המזגן ושצריך מתקין מזגנים כי המזגן השתחרר, מגיע לו עשר בכל הפרמטרים ואני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סינתיה דיאז, תל אביב.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
תיקן דליפה במזגן.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אוהד פלדשטיין, תל אביב.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
החלפת בקר טמפרטורה במזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא נחמד, הגיע בזמן ונתן מחיר סבבה. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפתח גור אריה‬‎, תל אביב.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון מזגן עילי בבית.
חוות דעת:
הוא היה פשוט עשר! היה נעים וזמין מהרגע הראשון, סבלני מאוד, הגיע בהתראה קצרה ביום שישי על הבוקר. עשה בדיקה למזגן במקצועיות ויעילות. הסביר לי בדיוק מה התקלה ומה יהיו העלויות שלה. היה אמין והוגן מאוד, אמר שכל הפתרונות שהוא יכול לתת יהיו זמניים בלבד ולא ישרדו זמן רב. הציע לי כמה פתרונות ולא לחץ עלי לעשות אף אחד מהם. אמר שאולי עדיף לרכוש מזגן חדש כי העלות של התיקון תהיה גבוה מאוד. חשבתי שהוא מנסה פשוט למכור לי מזגן אבל הוא לא מוכר מזגנים בכלל. הייתי מאוד מרוצה ממנו, יכל לעשות עבורי עבודה ולגבות סכום גבוה אך היה ישר מספיק. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור אדלר, תל אביב.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז למזגן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2158 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק