מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביעד
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.80
מחיר 9.52
איכות 9.71
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יואל א. פתח תקווה.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטר.
חוות דעת:
רק מחמאות! המזגן הרעיש בצורה נוראית, תוך דקה הבין שהבעיה היא בפילטר סתום ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איציק קרן, פתח תקווה.
אשרור: 04/08/2019
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מזגן שלא עובד.
חוות דעת:
התקשרתי אל אביעד בעקבות תקלה במזגן בשני חדרים בבית. הוא אמר לי לשלוח ולתמונות והסביר לי שזו בעיה עם הדמפרים ואמר לי לנתק ולפתוח אותם וזה באמת סידר את הבעיה. הוא היה ממש נחמד ועזר לי חבל על הזמן!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי שלו, פתח תקווה.
משוב: 11/07/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהונתן דן, פתח תקווה.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אני מרוצה מהשירות שלו, הוא היה אדיב, נחמד, נעים ואני ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק וייס, גבעת שמואל.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מחברת אלקו בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
אביעד הגיע כבר באותו היום, הגיע בזמן והיה שירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומרי ס. פתח תקווה.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
איפוס מזגן אינוורטר ואספקת פילטר פלסטיק חדש.
חוות דעת:
היה ממש מצוין. הגיע בזמן ובמהירות, פתר את הבעיה בזריזות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפי קרופרו, פתח תקווה.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן רצפתי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה מהשירות! הוא הגיע בזמן, היה מקצועי ונחמד. פתר את הבעיה והכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי ש. פתח תקווה.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
התקנת משאבה לניקוז מים במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הייתה נזילה ממאייד יחידה פנימית בבית. שיפוע הניקוז לא היה מספיק טוב ולכן היחידה אגרה מים. איתר במהירות את מקור התקלה, הוא היה מקצועי, נשמע אמין והגיע בזמן מתי שקבענו. הוא עשה עבודה טובה, אבחן את התקלה בצורה מדוייקת ומקצועית. לדעתי המחיר היה יקר למשאבה כולל התקנה. התקלה לא חזרה !
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אבישי קליימן, פתח תקווה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן אלקטרה.
חוות דעת:
היה זמין מהר, היה קל לקבוע, בא בזמן. ישר זיהה את הבעיה, נתן הסבר על הכל, היה מאוד נחמד וסידר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן בורן, גבעת שמואל.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטר במזגן מרכזי.
חוות דעת:
הכל היה סבבה. אני לא הייתי בבית בזמן העבודה, אח שלי היה ומסתבר שהפילטר לא היה נקי, הוא השרה אותו במים כמה דקות ולקח עלות ביקור שלדעתי קצת יקר.
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2327 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק