מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביעד
ציון כללי:
9.39
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.85
מחיר 9.31
איכות 9.24
דירוג כללי 9.39
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אביה וקסלר, פתח תקווה.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה ממש מצוין, מקצועי ובאמת אחלה! היה אמין, יעיל וישר. מצא את התקלה, סידר את הכל תוך שתי שניות, בדק את שאר המזגנים על הדרך ולא ניסה למכור לי דברים בכח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק וייס, גבעת שמואל.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מחברת אלקו בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
אביעד הגיע כבר באותו היום, הגיע בזמן והיה שירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלי בטוני גיגי, פתח תקווה.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת שלושה המזגנים מיני מרכזיים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אביעד היה מקסים, הגיע לבדוק שלושה מזגנים מיני מרכזיים, היה מספיק הוגן לא להמציא תקלות ולהגיד את הדברים כמו שהם, המזגנים בסדר, הוא איפס את המנורה של המסנן, הסביר לי על העבדה, מקצועי, הגיע אחרי שעתיים שדיברתי איתו, המחיר הוגן לדעתי, ענה על כל השאלות ואני ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצן אשכנזי, פתח תקווה.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
ניקיון סיפון ופילטרים במזגן מיני מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
אביעד היה בסדר גמור, הוא הגיע יחסית מהר, תוך רבע שעה! הייתי רוצה לדעת טווח מחירים לפני שהוא הגיע והוא מעט התקשה להגיד לי. המחיר היה נראה לי מעט גבוה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
הדר אלבוחר, פתח תקווה.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
התקלה בסוף נפתרה לפני שהוא הגיע. הוא היה נחמד, הגיע בזמן וניסה למצוא את המקור לבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
גבי ש. פתח תקווה.
אשרור: 23/09/2019
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
התקנת משאבה לניקוז מים במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הייתה נזילה ממאייד יחידה פנימית בבית. שיפוע הניקוז לא היה מספיק טוב ולכן היחידה אגרה מים. איתר במהירות את מקור התקלה, הוא היה מקצועי, נשמע אמין והגיע בזמן מתי שקבענו. הוא עשה עבודה טובה, אבחן את התקלה בצורה מדוייקת ומקצועית. לדעתי המחיר היה יקר למשאבה כולל התקנה. התקלה לא חזרה !
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עמית גרוס, פתח תקווה.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא הגיע מהר, היה אדיב והסביר בצורה יסודית. הוא נתן לנו להחליט ותיקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי טביב, פתח תקווה.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
מילוי גז מזגן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואל א. פתח תקווה.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטר.
חוות דעת:
רק מחמאות! המזגן הרעיש בצורה נוראית, תוך דקה הבין שהבעיה היא בפילטר סתום ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק קרן, פתח תקווה.
אשרור: 04/08/2019
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מזגן שלא עובד.
חוות דעת:
התקשרתי אל אביעד בעקבות תקלה במזגן בשני חדרים בבית. הוא אמר לי לשלוח ולתמונות והסביר לי שזו בעיה עם הדמפרים ואמר לי לנתק ולפתוח אותם וזה באמת סידר את הבעיה. הוא היה ממש נחמד ועזר לי חבל על הזמן!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2455 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק