מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביעד
ציון כללי:
9.46
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.91
מחיר 9.41
איכות 9.33
דירוג כללי 9.46
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רועי שחר, קדימה-צורן.
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מחברת תדיראן אלפה 2.5.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן, נתן שירות, היה זמין בטלפון, עשה עבודה טובה, נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרם יולאי, פרדסיה.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל של מזגן עילי חברת מגה אייר ואספקת שלט למזגן.
חוות דעת:
השירות שלו היה בסדר גמור, הגיע בזמן ותיאם איתי מראש. עשה את העבודה בצורה טובה והמחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי פארי, קדימה-צורן.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן, כלל תיקון בארון החשמל.
חוות דעת:
המזגן נדלק אבל לא קירר או חימם. אביעד זיהה מיד שהבעיה היא בחשמל שהמדחס מקבל, שאל אם היו עבודות חשמל בזמן האחרון שאכן היו, תיקן את הבעיה בארון חשמל והמזגן התחיל לקרר. לקח מחיר הוגן על הביקור והתיקון הקצר. לסיכום - הייתי מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תום טופז, פרדסיה.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן שכלל החלפת טרמוסטט וכרטיס פיקוד.
חוות דעת:
שירות מצוין. מענה מהיר, מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי כהן, קדימה-צורן.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 23/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
בן אדם מקסים ומקצוען עם שירות יוצא מהכלל. הוא הגיע הרבה לפני הזמן שקבענו, היה מאוד אדיב ועשה רושם מקצועי ואמין. המחיר היה מעט גבוה לטעמי אך המזגן ישן והוא גם בדק גז במזגן. אני מרוצה ממנו מאוד וממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דור בירן, קדימה-צורן.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
ניקיון פילטרים במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי, מהיר, הגיע בזמן, לקח מחיר הוגן והיה שירותי מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי חגאג, פורת.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במזגן רגיל 1 כוח סוס חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מצוין מכל הבחינות. מחיר ושירות מעולים. הוא הגיע עוד באותו היום ובזמן ועשה עבודה מקצועית ביותר וזריזה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן פינצי, קדימה-צורן.
אשרור: 20/06/2019
משוב: 10/05/2018
תיאור השירות:
בדיקה ואיתור נזילה במזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
במזגן היה נזילה בפנימית. השירות היה מעולה. הוא הגיב מהר, בא מהר ובסוף עשה רק בדיקה. הוא ניקה קצת וחיכה לראות שהכל תקין והבעיה לא חזרה ואמר שאם הנזילה תחזור הוא יבא לתקן. הוא בדק היטב ובצורה יסודית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרטין קרוסר, קדימה-צורן.
משוב: 22/01/2019
חוות דעת:
היה מצוין, קיבלתי רושם טוב מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת בן ישי, קדימה-צורן.
אשרור: 31/12/2018
משוב: 01/11/2018
תיאור השירות:
ניקוי מזגנים עיליים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
מהמם חבל על הזמן! מאד מקצועי,עשה את העבודה מאד מהר, התשלום היה הוגן, דייק, היה אדיב, שירותי והסביר מה שהוא עושה. באמת תענוג :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2462 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק