מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביעד
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.68
מחיר 9.36
איכות 9.51
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
צחי אחרק, הרצליה.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
תיקון שני מזגנים עיליים של חברת אלקטרה שכלל מילוי גז והחלפת שנאי.
חוות דעת:
היה מעולה. שירות טוב, עשה עבודה טובה וגבה מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלון קוניק, רמת השרון.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן תדיראן מיני מרכזי.
חוות דעת:
אביעד היה תותח! הוא היה אדיב, זמין, המחיר שלו היה הוגן לפי הבדיקה שביצעתי, והוא הסביר מה הבעיה ותיקן אותה בצורה יעילה. הכל מעולה, בול מה שהייתי צריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה טורנר, הרצליה.
אשרור: 31/07/2019
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
תיקון של שני שנאים במזגן עילי.
חוות דעת:
מקסים! בן אדם מאד נחמד, אמין, ישר ואנושי. מבין עניין כבעל מקצוע, הגיע בזמן, קלע בול למטרה באבחון הבעיה, מבחינת התשלום היה אמין ביותר, אחד האנשים הכי נחמדים שפגשתי. ממש ממליצה אותו לכל אחד. מבחינתי הוא מקום ראשון, זאת הייתה בחירה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי שריד, הרצליה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
בפעם הראשונה היה מעולה! התקשרתי אליו ביום שישי בצהריים. הגיע בתוך שעתיים מהטלפון שלי. אבחן את התקלה ותיקן אותה עוד לפני כניסת השבת. הזמנתי אותו אחר כך לטפל במזגן אחר והסיפור היה אחר: מילא גז וגבה סכום נאה. אחרי יום אחד המזגן הפסיק שוב לעבוד והוא לא מצא נכון לתת לי אפילו החזר חלקי.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
7
7
כללי
גירסאות
קרן חגשורי, רמת השרון.
משוב: 28/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
אביעד היה מקצועי מאוד!! הגיע עוד באותו היום, מאוד אמין וצנוע! תיקן בקלות ובמהירות, בצורה הכי מקצועית שיש. המחיר היה הוגן וזול. כמי שהחזיר לנו את 'הקור' בקיץ- אני ממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי נ. הרצליה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן ישן והחלפת רכיב.
חוות דעת:
הייתה אי הבנה, אני חשבתי שהתקלה חזרה ובסוף זאת הייתה תקלה אחרת (כי המזגן באמת מאוד ישן). הוא ענה לי בסוף והגיע לתקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל ש. הרצליה.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
תיקון כבל חשמל ומילוי גז במזגן.
חוות דעת:
שירות בסדר. הגיע בזמן והצליח לפתור את הבעיה. התרשמתי שיכול להיות שהמחיר קצת יקר ביחס למה שחשבנו אבל אני לא בטוח.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אריה ר. הרצליה.
אשרור: 08/04/2019
משוב: 15/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן רגיל.
חוות דעת:
השירות נעשה לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן גולדברג, רמת השרון.
משוב: 24/01/2019
תיאור השירות:
תיקון טרמוסטט והחלפת פילטרים במזגן של חברת טדירן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, המחיר היה טוב והמזגן עובד מעולה. אני מבסוט ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו מלאכי, הרצליה.
משוב: 18/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מפוח במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אחלה בן אדם! הוא היה אמין, נחמד, הגיע בזמן והסביר הכל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2375 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק