מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביעד
ציון כללי:
9.40
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.59
זמנים 9.65
מחיר 9.18
איכות 9.48
דירוג כללי 9.40
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליזט שילה, הרצליה.
משוב: 03/05/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור במזגן.
חוות דעת:
הוא מקסים, נתן שירות מעולה, עמד בזמנים, היה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יאן לינקוב, רמת השרון.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגנים עילי ורצפתי של חברות אמקור ותדיראן.
חוות דעת:
ממש אחלה. אביעד הגיע לנקות 2 מזגנים והוא עושה עבודה מעולה לדעתי. הוא מקצועי, מאוד אדיב והציע לנקות את הרצפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל א. הרצליה.
אשרור: 17/04/2019
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע מאוורר וקבל בשני מזגנים עיליים, אחד גדול, 2.5 כ"ס, ואחד קטן, 1 כ"ס.
חוות דעת:
אביעד עבד במקצועיות וביעילות, הקפיד לשמור על תקינות המזגנים. הגיב טוב בזמן אמת לבעיות שנתקל בהן (מסכה מנוע מאוורר שהותך מהחום) ופתר אותן על הצד הטוב ביותר. היה קשוב לשאלותיי והסביר בסבלנות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל ש. הרצליה.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
תיקון כבל חשמל ומילוי גז במזגן.
חוות דעת:
שירות בסדר. הגיע בזמן והצליח לפתור את הבעיה. התרשמתי שיכול להיות שהמחיר קצת יקר ביחס למה שחשבנו אבל אני לא בטוח.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אריה ר. הרצליה.
אשרור: 08/04/2019
משוב: 15/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן רגיל.
חוות דעת:
השירות נעשה לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב אברהמי, רמת השרון.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
ניקיון של מזגן עילי והתקנת פילטר חדש.
חוות דעת:
אני לא הייתי בבית אבל הבנתי שהוא היה שירותי מאוד וסך הכל היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליאור ש. רמת השרון.
אשרור: 16/03/2019
משוב: 14/01/2019
חוות דעת:
מרוצה מאד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יואב ב. הרצליה.
אשרור: 05/03/2019
משוב: 24/05/2018
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן.
חוות דעת:
הוא בחור מקצועי וחביב, לא עבודה רצינית - תשלום הוגן (לפי המפתח של מדרג לסוג העבודה). היה מהיר ויעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה חושן, רמת השרון.
משוב: 02/03/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור ניקוז במזגן רצפה של חברת תדיראן משנות ה90.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אביעד החליף צינור ניקוז של מזגן. לצערי הוא לא מבצע ריצוף חוזר. בחור נעים וחיובי, מומלץ בהחלט.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חנה טורנר, הרצליה.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
תיקון של שני שנאים במזגן עילי.
חוות דעת:
מקסים! בן אדם מאד נחמד, אמין, ישר ואנושי. מבין עניין כבעל מקצוע, הגיע בזמן, קלע בול למטרה באבחון הבעיה, מבחינת התשלום היה אמין ביותר, אחד האנשים הכי נחמדים שפגשתי. ממש ממליצה אותו לכל אחד. מבחינתי הוא מקום ראשון, זאת הייתה בחירה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2060 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק