מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביעד
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.92
מחיר 9.59
איכות 9.84
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רועי א. רמת השרון.
משוב: 18/07/2019
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ערן לומברוזו, הרצליה.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן חגשורי, רמת השרון.
משוב: 28/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
אביעד היה מקצועי מאוד!! הגיע עוד באותו היום, מאוד אמין וצנוע! תיקן בקלות ובמהירות, בצורה הכי מקצועית שיש. המחיר היה הוגן וזול. כמי שהחזיר לנו את 'הקור' בקיץ- אני ממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי נ. הרצליה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן ישן והחלפת רכיב.
חוות דעת:
הייתה אי הבנה, אני חשבתי שהתקלה חזרה ובסוף זאת הייתה תקלה אחרת (כי המזגן באמת מאוד ישן). הוא ענה לי בסוף והגיע לתקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה חושן, רמת השרון.
אשרור: 29/05/2019
משוב: 02/03/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור ניקוז במזגן רצפה של חברת תדיראן משנות ה90.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אביעד החליף צינור ניקוז של מזגן. לצערי הוא לא מבצע ריצוף חוזר. בחור נעים וחיובי, מומלץ בהחלט.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעקב שלו, רמת השרון.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל חיצוני למזגן.
חוות דעת:
הכבל שמחובר למזגן מבחוץ נאכל על ידי תוכים. בעל המקצוע הגיע בזמן, איתר את הבעיה במהירות ונתן מענה הולם. הוא היה מקצועי וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר פרידמן, רמת השרון.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
מילוי גז למזגן עילי של תדיראן.
חוות דעת:
אביעד היה מהמם! נחמד מאוד, הגיע לפני הזמן ופתר את הבעיה מהר. אני ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי שריד, הרצליה.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה מעולה! התקשרתי אליו ביום שישי בצהריים. הגיע בתוך שעתיים מהטלפון שלי. אבחן את התקלה ותיקן אותה עוד לפני כניסת השבת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליזט שילה, הרצליה.
משוב: 03/05/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור במזגן.
חוות דעת:
הוא מקסים, נתן שירות מעולה, עמד בזמנים, היה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאן לינקוב, רמת השרון.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגנים עילי ורצפתי של חברות אמקור ותדיראן.
חוות דעת:
ממש אחלה. אביעד הגיע לנקות 2 מזגנים והוא עושה עבודה מעולה לדעתי. הוא מקצועי, מאוד אדיב והציע לנקות את הרצפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2255 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק