מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביעד
ציון כללי:
9.40
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.80
מחיר 9.32
איכות 9.25
דירוג כללי 9.40
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נועה רבן, כפר סבא.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
תיקון שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, הגיע בחמישי בסופה, היה אצלנו תוך חצי שעה והמחיר סביר לגמרי. שירות סופר מקצועי, אין לי מילים. ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוהנה לי, רעננה.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן עילי.
חוות דעת:
הוא טיפל בנזילה בצורה ממש יפה וממש מהר. הוא היה ממש בסדר גמור, הוא נחמד ומקצועי. הוא אמר שאם יש המשך לבעיה שאתקשר אליו. אני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר ארמה, רעננה.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במזגן.
חוות דעת:
הוא הגיע בתשע בערב זה שעה ולא חשבתי שמישהו יבוא והוא פשוט תותח, הוא נתן שירות של מלאך, לקח מחיר מאד הוגן, היה מדהים, אני ממליץ עליו מאד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עובד שאול, הוד השרון.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
החלפת רכיב שליטה על מעבר המזגן מקירור לחימום במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי אלמגור, כפר סבא.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
תיקון חימום במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה יעיל מאוד, ממש חמד של בחור, הוא מהיר, בא עשה את העבודה 5 דקות והלך, ממש תענוג! חיפשתי הרבה זמן אנשי מקצוע, מעכשיו אני עובד רק איתכם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד שמעון, כפר סבא.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן.
חוות דעת:
אביעד קבע איתי מועד לביקור, הגיע בשעה היעודה, טיפל בתקלה במזגן ופתר את הבעיה. מחיר הוגן. מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמיר לוי, רעננה.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח פיקוד במזגן מפוצל בעל 3 וחצי כוח סוס.
חוות דעת:
אביעד טכנאי מזגנים רציני, מקצועי והגון. הסברתי לאביעד את דחיפות הטיפול והוא טיפל בעיניין ביעילות ובמקצועיות תוך עמידה בזמנים ראויה לציון. אני בטוח שאשתמש בשירותיו בשנית. תודה אביעד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליאור רפפורט, הוד השרון.
אשרור: 27/12/2019
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי שכלל החלפת מנוע חיצוני.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא הגיע בזמן, נתן שירות טוב ואדיב ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי צוק, הוד השרון.
אשרור: 25/12/2019
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
קיבלתי אחלה שירות, הוא היה מקצועי, פתר בעיה והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל גובר, רעננה.
אשרור: 25/12/2019
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
בדיקה של רעשים במזגן מיצובישי
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוזמן בשל רעש עבודה שנראה לי חריג במזגן מיצובישי. הגיע בזמן שנקבע. הסביר למה לא צריך תיקון ובכך חסך לי סכום משמעותי. חזר פעם נוספת כי לא הייתי רגוע ולא גבה תשלום נוסף עבור הביקור השני. נעים הליכות, מוקפד בלבושו, מתון בדיבורו. אם אזדקק אפנה אליו בעתיד, לא נתתי ציון 10 על איכות כי לא בוצעה עבודה,אבל לפעמים זאת האיכות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2424 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק