מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביעד
ציון כללי:
9.38
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.76
מחיר 9.32
איכות 9.24
דירוג כללי 9.38
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נטלי ג. כפר סבא.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 03/09/2019
חוות דעת:
היה נפלא ומעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה שברצטוך, הוד השרון.
אשרור: 30/11/2019
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי גדול בעסק.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, הוא הגיע בזמן, עדכן מה הוא עושה, היה נחמד ומקצועי. בהתחלה המחיר היה לנו קצת יקר אז החלטנו שיעשה משהו פשוט יותר להוזיל בעלויות. מבחינת איכות העבודה אין לי איך לדרג כרגע כי רק היום התבצעה העבודה.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גלעד סולומון, הוד השרון.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
התרשמתי באופן חיובי, הוא אחלה בחור והוא ממש מקצוען. הוא בא בן רגע, לא בלבל את המוח והאיש הזה פשוט 10, אני ממליץ עליו מאוד! גבה מחיר ביקור בלבד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רביב שארף, חורשים.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן רצפתי גדול ושני מזגנים עיליים.
חוות דעת:
הוא מושלם. הוא הגיע בזמן, עשה הכל והאמת שהתחילה לנו נזילה אתמול מאחד המזגנים אז סימסנו לו והוא הגיע היום בבוקר לסדר את זה. באמת מושלם מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת בריל, רעננה.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 02/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במזגן.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה! הוא היה יסודי, אדיב ולקח תשלום הוגן. הוא המליץ לי שיותר משתלם לקנות מזגן חדש.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שמוליק קינמון, הוד השרון.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מצוין! המזגן המיני מרכזי שלי הקפיץ את הפקק. התקשרתי בערב וב 8:00 למחרת אביעד כבר התייצב אצלי. כשהגיע, המזגן עבד באופן תקין. הבטיח שאם התקלה תחזור יגיע שוב ולא יחייב אותי על ביקור נוסף. הוגן לדעתי. היה אדיב, מקצועי ואמין. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי היימנס, כפר סבא.
אשרור: 06/11/2019
משוב: 02/09/2019
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי עבדי, כפר סבא.
אשרור: 03/11/2019
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה חוזרת במזגן אלקטרה מרכזיעל ידי התקנת משאבה שתפנה את המים.
חוות דעת:
הוא היה זמין, הגיע מהר, עבד יעיל ונקי והסביר לי את מקור הבעיה. אני לא יודע לדרג את המחיר משום שאין לי איך לדעת מה מחיר המשאבה שהתקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציון שדה, הוד השרון.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הגיע מהר מאד, יעיל, מקצועי ונחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלי הריסון, הוד השרון.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בנוגע לתיקון מזגן של חברת אלפין.
חוות דעת:
הוא היה נשמע מקצועי מאד ובחור שירותי, הוא כיוון אותי טלפונית מה לעשות ובאמת זה פתר את הבעיה, אני מרוצה מאד, הוא חסך לי כסף וזמן.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2406 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק