מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביעד
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.83
מחיר 9.60
איכות 9.69
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דנה שוטמן, רעננה.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהמזגן.
חוות דעת:
שירות מצוין! הגיע בדיוק בזמן. בן אדם אמין, הגון ומקצועי! בלי יותר מדי דיבורים,ישר עלה על הבעיה ותיקן! מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חוה ל. הוד השרון.
משוב: 04/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר ק. רעננה.
משוב: 04/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של חברת תדיראן שכולל תיקון חוטי חשמל.
חוות דעת:
מעולה! הגיע ביום שישי בצהריים תוך חצי שעה, התיקון היה בדירה שאנחנו משכירים אז דיבר איתי בטלפון משם, הסביר מה התקלה ותיקן במהירות. היינו ממש מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורנה שורץ, הוד השרון.
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מטפטף של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מאוד מקצועי ובדק לנו מחירים עבור חלק חלופי. תיקן את הבעיה, איש נחמד, נעים וסך הכל היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
לימור .. כפר סבא.
משוב: 02/08/2020
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון של מזגן מרעיש ומטפטף.
חוות דעת:
אביעד בחור מקסים. קבענו זמן לעבודה ושעה לפני הוא התקשר להודיע שמגיע. אביעד היה מאוד שירותי ונחמד. הוא הגיע ואבחן את התקלה. הוא הציע לנו 2 אלטרנטיבות שונות, או להחליף את הצינור של המזגן אבל אמר שיש סיכוי שהצינור עלול להתקלקל בשמש או פתרון חלופי ויצירתי. בחרנו לא להחליף את הצינור ובעל המקצוע אמר שבמידה והבעיה תחזור הוא יחזור לתקן ויקזז את מחיר הבדיקה עם התיקון. הוא עשה עבודה מעולה, אני ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר ויס, כפר סבא.
משוב: 30/07/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים במזגן אחד והוספת צינור למזגן אחר.
חוות דעת:
אביעד היה בסדר גמור, בסך הכל הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
נחמיה תנמי, כפר סבא.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
פתיחת ניקוז מזגן.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורין אינטרטור, הוד השרון.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן שעשה רעשים.
חוות דעת:
מקצועי. הכל היה בסדר, ברור ומהיר, בלי שום בעיה. הוא אמר שהמזגן מרעיש בגלל לכלוך שהצטבר ואכן אחרי שנוקה הבעיה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבנר בורמן, רעננה.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן.
חוות דעת:
הגיע בהתראה קצרה. מקצוען, אדיב, יעיל והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל מגן, כפר סבא.
משוב: 28/07/2020
חוות דעת:
היה מעולה! כל הכבוד על השירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2650 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק