מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביעד
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.79
מחיר 9.55
איכות 9.73
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גרי מיכאלי, אבן יהודה.
אשרור: 18/03/2019
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
מילוי גז.
חוות דעת:
היה עשר! השיב לטלפון שלי בערב. היה זמין לביקור כבר למחרת בבקר. מכיוון שאינו גם מתקין של מערכות מיזוג (אלא רק מתקן) - אין מוטיבציה להמליץ על החלפה. משדר אמינות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות אשל, נתניה.
משוב: 04/11/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן.
חוות דעת:
היה אמין, הגיע מהר, גם שהבעיה נראתה כאילו לא תוקנה הגיע שוב בהתראה קצרה. נשאר אמין ואמר שזה ייקח עוד יום יומיים. וכך היה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן זיגל, נתניה.
משוב: 15/07/2018
תיאור השירות:
החלפת כרטיס למזגן מחברת תדיראן.
חוות דעת:
שירות מצויין. עשה עבודה מקצועית וטובה. בדק הכל ועלה על הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל שחף, נתניה.
אשרור: 13/03/2018
משוב: 07/01/2018
תיאור השירות:
תיקון ואבחון תקלה בכרטיס ביחידה חיצונית במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא בא ובדק את המזגן, הוא מצא שהתקלה היא בכרטיס, וקישר אותנו לחברת אלקטרה. בסופו של דבר התיקון נעשה מולו אבל הוא היה מקצועי ונחמד, הכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל ש. נתניה.
אשרור: 07/01/2018
משוב: 27/09/2017
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע למזגן מיני מרכזי אינוורטר שהיחידה החיצונית לא נדלקה.
חוות דעת:
הייתה לי קפיצת חשמל והוא פשוט ייעץ לי לכבות את המזגן לעשר דקות ואז להדליק שוב. זה פתר את הבעיה והוא פשוט מצויין, חסך לנו כסף.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דגנית שונמי, אבן יהודה.
משוב: 10/09/2017
תיאור השירות:
החלפת קבל, מילוי גז ותיקון שלט במזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי סער, נתניה.
משוב: 29/03/2017
תיאור השירות:
פירוק 2 מזגנים רגילים של חברת טורנדו ותדיראן, 1 כוח סוס מ-2 ערים שונות והתקנתם.
חוות דעת:
היה מצוין! 5 כוכבים! הוא בדק גם אם חסר לי גז והביא לי כלוב תלייה. אדם מדהים! אין ספק! גם המחיר היה הכי נמוך שקיבלתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית דנן, נתניה.
משוב: 04/08/2016
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מחברת אלקטרה, 4.5 כוח סוס.
חוות דעת:
השירות היה מעולה. הוא עשה עבודה טובה מאוד מאוד, ואני מרוצה. מבחינתי הוא 10 בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינת שחר, נתניה.
משוב: 03/08/2016
תיאור השירות:
החלפה של מפוח במזגן עילי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור. הגיע ביום שישי ביצע עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מריסה דטיניס, שפיים.
אשרור: 03/11/2015
משוב: 28/08/2015
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן ריצפתי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, היה לו יום מאוד עמוס והוא לא ידע אם הוא יצליח להגיע, אך אחרי שעה התקשר ואמר שהוא יגיע. מצא מהר את הבעיה ותיקן, המחיר היה אומנם בין הגבוהים באתר, אבל זה היה שווה. הוא חיכה לראות שהכל עובד. הוא היה מקצועי, וגם בן אדם נעים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2316 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק