מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביעד
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.68
מחיר 9.37
איכות 9.59
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אניטה דה מיו, תל אביב.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט וניקוי פתחים בשני מזגנים.
חוות דעת:
בהתחלה הגיע עובד מטעמו הוא עשה עבודה אך אני פחות אהבתי את זה שהוא שולח אלי מישהו ולא מגיע אלי בעצמו כיוון שלקחתי אותו מהאתר עקב המשובים שניתנו עליו ולא על מישהו אחר. קראתי לו בפעם השנייה כיוון שהיו רעשים במזגן ואמרתי לו שחשוב לי שהוא זה שיגיע והוא אכן הגיע אלי. הוא היה בסדר גמור, הראה נכונות לעשייה ולעזרה והוא ניסה לפתור את הבעיה עד כמה שהיה אפשר. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה, מהירה וענה לקריאה שלי מאוד מהר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
ארתור בוגין, תל אביב.
אשרור: 12/09/2019
משוב: 12/07/2019
חוות דעת:
היה מעולה! אני ממש אמליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר ברפאל, תל אביב.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי של חברת אלקטרה בעל 1.25 כ"ס.
חוות דעת:
אביעד היה בסדר גמור, מקצועי, מילא גז במזגן ואחרי שבועיים בערך הרגשתי שהמזגן לא מקרר, פניתי אליו והוא חזר, מילא גז פעם נוספת שלא אסבול ואם צריך הוא יגיע לבדיקה וטיפול נוסף, המזגן עובד כרגע כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד רז, תל אביב.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
החלפת יחידה במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר מבחינת זמנים. לא הייתי מרוצה מאד מהאיכות. הזמנתי ממש השבוע איש מזגנים שתיקן את מה שהוא לא עשה טוב.
איכות
3
מחיר
0
זמנים
4
יחס
7
4
כללי
גירסאות
אביב אבידן, תל אביב.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ותיקון צינור במזגן רגיל של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא הגיע פעמיים משום שלאחר הביקור הראשון הבעיה לא תוקנה, בפעם השנייה שהגיע חיזק את הצינור ושוב מילא גז ועכשיו זה עובד טוב. הוא היה נחמד, לא לקח תשלום על הביקור השני והיינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רגב אברוני, תל אביב.
אשרור: 09/09/2019
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה ותיקון.
חוות דעת:
אחלה שירות, מהירות ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל א. תל אביב.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
אחרי בדיקה שלו הוא אמר שאי אפשר לתקן, חייבת לציין שזאת חוות דעת שנייה, והוא אמר משהו שונה מבעל המקצוע הראשון, הוא אדיב ועמד בזמנים.
איכות
6
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
7
כללי
גירסאות
רעי פת, תל אביב.
אשרור: 03/09/2019
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
תיקון עינית של מזגן.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה פ. תל אביב.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
תיקון וניקוי מזגן 2.5 כ"ס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון קרן, תל אביב.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מחברת Mitsubishi.
חוות דעת:
השירות היה מצוין ממש 10! אביעד היה שירותי, נחמד והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2372 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק