מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ערן
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.93
מחיר 9.85
איכות 9.91
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שי חן ציון, פתח תקווה.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
שירות מצויין והוגן!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
אסף ב. פתח תקווה.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 02/10/2019
חוות דעת:
היה מצוין! היה מאוד לעניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה סעאת, פתח תקווה.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי 1 כוח סוס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
מהרגע הראשון שהתקשרתי אליו הוא דיבר מאוד יפה. הוא הגיע באותו היום כמו שהבטיח ונתן שירות מעולה. הוא סידר את המזגן והסביר הכל על העבודה ועל הטיפול להמשך. אין דברים כאלה, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויטאלי ליפמן, פתח תקווה.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן 1.5 כ"ס ומזגן 4.5 כ"ס, כולל פירוק והרכבה מחדש.
חוות דעת:
מצוין, נהדר ומעולה! הייתי מרוצה מהכל. גם בזמנים הוא היה מדויק, שזה בניגוד לניסיון העבר שלי עם אנשי מיזוג וגם העבודה שלו היתה נקייה. הוא לא הנפיץ דברים, היה מקצועי, אמין ולקח פחות כסף ממה שסיכמנו בטלפון בהתחלה. הוא הגיע יום אחרי שהתקשרתי וניקה באופן יסודי. במזגן הגדול היתה נזילה שלא היתה קשורה לעבודה איתו והוא ניסה לעשות פיתרון זמני ללא עלות ואמר שאם תחזור הנזילה הוא מוכן לבוא ולפתוח אותה לגמרי על חשבונו, כי לא רצה לערב בין שתי העבודות. עכשיו אני מבין איך יש לו כל כך הרבה חוות דעת חיוביות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל כהן, פתח תקווה.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח פיקוד.
חוות דעת:
היה מעולה! מקצועי,אמין, וישר! זו הפעם השניה שאני נעזרת בשרותיו כמו הפעם הקודמת. השירות מהיר ומחיר הוגן. מומלץ ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פלג כץ, פתח תקווה.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן של חברת אלקטרה 1 כוח סוס.
חוות דעת:
ערן עשה עבודה מקצועית, שירותית וסבלנית. אני ממש מבסוט מהשירות שלו, חבל על הזמן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר עוז, פתח תקווה.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
החלפת סליל חימום במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
מגיעות לו רק מילים טובות! הוא מהיר, מקצועי וענייני. הוא דאג להסביר לי מה הוא עושה וביקש מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם חגבי, פתח תקווה.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 07/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן ישן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הבן אדם הזה מלך! תותח על, שירות מהיר, אמין, אדיב, גבה מחיר טוב והסביר הכל כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל משה, פתח תקווה.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן טבקה, פתח תקווה.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני.
חוות דעת:
שרות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1773 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק