מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ערן
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.96
מחיר 9.85
איכות 9.91
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נתנאל פישר, פתח תקווה.
אשרור: 24/05/2020
משוב: 23/02/2020
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אסף אופנהיימר, גבעת שמואל.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
הערכת מצב לתקלה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא מאד נחמד, נעים והיה ברור שאכפת לו שהלקוח יצא מרוצה. בסופו של דבר אמר שהוא יכול לתקן אבל המליץ לקנות חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל ש. פתח תקווה.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
התלוננתי שיש קפיצות חשמל במזגן וערן הגיע לבדוק, הסתכל נתן טיפים ועצות. הציע לי תיקון אבל הוא היה יקר מידי עבור שווי המזגן לדעתי אז לא ביצעתי את זה. הוא היה מדהים, בחור נחמד והכל היה ממש עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי גרמיזה, פתח תקווה.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
כבר בטלפון שאל אותי שאלות שמעידות על רצון אמיתי לפתרון הבעיה, הגיע אלי ונתן שירות מעל ומעבר, עם הסבר מפורט. באמת לא נתקלתי בשירות כזה, אני עצמי איש שירות ואני מסיר בפניו את הכובע!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב שרון, פתח תקווה.
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
התייעצות טלפונית לגבי המזגן.
חוות דעת:
הבחור אמין, למרות שרציתי להזמין אותו הוא הסביר לי הכל טלפונית ואמר לי שבמקרה שהתקשרתי אליו אין צורך שיגיע. היה מאוד אדיב וסבלני והכי חשוב ראה את טובת הלקוח לפני הכסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהבה בן לולו, פתח תקווה.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במזגן.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! הראה והסביר כל דבר, הציע לשקול את כדאיות התיקון מכיוון שמדובר במזגן ישן וזאת למרות שאין לו שום קשר לרכישת חדש. באמת אחלה. גם המחיר היה הוגן כי השוותי עם עוד שניים והוא היה קצת יותר זול. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה פ. פתח תקווה.
משוב: 30/04/2020
תיאור השירות:
בדיקה וניקוי יציאות המזגן, פיצול יחידה במזגן מסוג מיני מרכזי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
תיאמתי איתו שעה, הוא לא יכל להגיע, דאג להתקשר ולהודיע מתי יגיע, עשה עבודה טובה מאוד, היה נחמד וסימפטי, הסביר מה הוא עושה והמחיר סביר ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל אפשטיין, פתח תקווה.
משוב: 28/04/2020
תיאור השירות:
תיקון וניקוי מאיץ במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא הגיע והיה מצוין, סידר לי את הבעיה ואין לי תלונות בכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה גושה, פתח תקווה.
משוב: 26/04/2020
תיאור השירות:
החלפת כבל, סתימת חור ותיקון נקודת ניקוז במזגן של חברת ספקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מתוק! נכנסו ציפורים לתוך המזגן וחתכו כבל, הוא הסביר לי הכל בצורה יפה, בא בגישה טובה, החליף לי את הכבל וסתם מאחורה את כל החור שעשו עם המקור שלהם, עזר לי מאוד ושמר על ניקיון לאורך כל העבודה, היה מתוקתק, מסודר והגיע מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילה עמיקם, פתח תקווה.
משוב: 22/04/2020
תיאור השירות:
החלפת קונטקטור במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה בעל 3.5 כ"ס.
חוות דעת:
היה שירות מעולה, הסביר מה לא בסדר, אמר והראה מה הולך לעשות, שיתף אותנו בכל דבר, עשה את העבודה כמו שצריך, פתר את הבעיה והגיע אפילו לפני הזמן עם מסכה לאור המצב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1938 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק