מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ערן
ציון כללי:
9.96
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.98
מחיר 9.80
איכות 9.97
דירוג כללי 9.96
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מורית כ. גבעת שמואל.
משוב: 28/07/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן רגיל.
חוות דעת:
אדיב, מקצועי ואמין. עשה את עבודתו בזריזות ויעילות. אמליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עוז שמיר, פתח תקווה.
משוב: 28/07/2020
תיאור השירות:
תיקון והחלפה של כבל שנשרף וחוטים במזגן.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שרות מעולה ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר ברמן, פתח תקווה.
משוב: 27/07/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן עילי של חברת פיילוט 1 כ"ס.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא הגיע בזמן, נתן טווח מחירים בטלפון ועמד בו, הוא הגיע בשעה שקבענו, הסביר בדיוק מה הוא עושה ומה הוא הולך לעשות, עשה עבודה טובה, עכשיו המזגן עובד מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליסף כהן, פתח תקווה.
משוב: 23/07/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה וניקוי מזגן רגיל של חברת אלקו 2.5 כ"ס.
חוות דעת:
הוא תותח! היה מצוין! הוא אדיב, מקצועי ומהיר. אני אזמין אותו שוב אם יהיה צורך, אני ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל פ. גבעת שמואל.
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
החלפת פאנל הפעלה של מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
שירות מצוין! הגיע מאוד מהר, ועשה עבודה נקייה. שירות נעים ומחיר מתאים. ממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק פ. פתח תקווה.
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
החלפת מאיץ למזגן 1.25 כ''ס של חברת פמילי.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה מצוין, שירותי, מקצועי והמחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק מורדוך, רעננה.
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
ניקוי מזגן, מסננים ורשתות חיצוניות, קיבוע של שני תריסים שבורים במזגנים אחרים בחדרים, אבחון תקלה של חוסר גז.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! נתן הסבר מפורט, ענייני בשקיפות מלאה לגבי המצב כולו וכן נתן מענה מקיף על כל השאלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורין יחיאל, פתח תקווה.
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת של המזגן.
חוות דעת:
מקסים מקסים! חייבת להגיד שהופתעתי, מאוד מקצועי, אדיב ושירותי. היה זמין, עזר וייעץ לי גם בנושא אחר. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שפגשתי, מגיע לו ציון לשבח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל ש. פתח תקווה.
אשרור: 19/07/2020
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
התלוננתי שיש קפיצות חשמל במזגן וערן הגיע לבדוק, הסתכל נתן טיפים ועצות. הציע לי תיקון אבל הוא היה יקר מידי עבור שווי המזגן לדעתי אז לא ביצעתי את זה. הוא היה מדהים, בחור נחמד והכל היה ממש עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן בן צבי, פתח תקווה.
משוב: 16/07/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי נזילה מהמזגן.
חוות דעת:
הוא היה מאד אדיב, נחמד ומקצועי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2065 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק