מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ערן
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.91
מחיר 9.78
איכות 9.83
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכאל גורקוב, פתח תקווה.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
תיקון (החלפת קבל)
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אטי בכר, פתח תקווה.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
לפני שבוע התקשרתי אל ערן כדי להודיע לו שהבעיה לא נפתרה, המזגן בחדר ההורים מקצר למרות שהחליף קבל. לא נעניתי לשיחה ולא להודעה. חבל שאחרי שאיש שרות לוקח את הכסף הוא נעלם ולא מתייחס ללקוח.
איכות
3
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
2
כללי
גירסאות
נופר נחמני, פתח תקווה.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
החלפת כבלים של מנוע ומדחס, החלפת שלט והוצאת גז במזגן אלקטרה עילי.
חוות דעת:
ערן היה ממש מקצועי, הגיע מהר ואפילו הקדים. היו כמה תקלות במזגן והוא טיפל בהכל במהירות. אפילו ניקה לי את הפילטרים בחינם בלי שביקשתי. מאוד אנושי, נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לוסי לב, פתח תקווה.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
החלפת חוט חיישן במזגן עילי מחברת אלקטרה בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, ערן היה יוצא מן הכלל, הוא בחור אדיב ונדיב, התייחס יפה כלפי הורי והיה מאוד הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל טל, פתח תקווה.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
תיקון כבל בין המזגן ליחידה החיצונית.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! איש מומלץ בכל פה, זו היתה תקלה מורכבת והוא בדק את כל המערכות שאפשר, לא התייאש, השקיע הרבה ומגיע לו כל הכבוד. מגיע לו 100 ולא 10, הוא מקסים, איש שיחה נעים ונוסף על כך הוא לקח מחיר מינימום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‪אביחי סוחר, גבעת שמואל.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
היה קל לתאם. הגיע בזמן ואף הקדים. הסביר במהלך העבודה מה הוא עושה. הציע חלופות והמליץ על אחת, אף שהוא לא מרוויח מהן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון דלל, פתח תקווה.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה בעל 4 כ"ס.
חוות דעת:
הגיע בזמן, אמר שהמדחס שבק ושלא כדאי לתקן, המליץ לקנות חדש, נשמע מאוד מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ברו, פתח תקווה.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי מחברת בלקור.
חוות דעת:
ערן היה מקצועי, אמין ונתן חוות דעת טובה. אני מרוצה מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סימון מ. פתח תקווה.
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן שנכנס למצב השהיה כל 10 דקות.
חוות דעת:
היה מצוין, אפילו יותר ממצויין. בדיקה מקצועית, הסבר מפורט על כל פעולה שהוא עשה. פשוט מקצוען אמיתי. תישאל אותי לגבי התחזוקה של המזגן, ערך בדיקה של המזגן ביחידה המרכזית, הפנימית, הפיקוד והחיישנים. בנוסף ערן גם טיפל בבעיה אחרת שציינתי במהלך הבדיקה, הכל התבצע בצורה סופר מקצועית ועם הרבה הרבה רצון לסייע ולפתור את התקלה ובאדיבות יוצאת מן הכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל א. פתח תקווה.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן שהרעיש.
חוות דעת:
עשה עבודה יסודית. דייק בזמנים, היה אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1826 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק