מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ערן
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.82
מחיר 9.78
איכות 9.77
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נתנאל פישר, פתח תקווה.
משוב: 23/02/2020
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סימון מ. פתח תקווה.
אשרור: 22/02/2020
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן שנכנס למצב השהיה כל 10 דקות.
חוות דעת:
היה מצוין, אפילו יותר ממצויין. בדיקה מקצועית, הסבר מפורט על כל פעולה שהוא עשה. פשוט מקצוען אמיתי. תישאל אותי לגבי התחזוקה של המזגן, ערך בדיקה של המזגן ביחידה המרכזית, הפנימית, הפיקוד והחיישנים. בנוסף ערן גם טיפל בבעיה אחרת שציינתי במהלך הבדיקה, הכל התבצע בצורה סופר מקצועית ועם הרבה הרבה רצון לסייע ולפתור את התקלה ובאדיבות יוצאת מן הכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאלה צימרינג, פתח תקווה.
משוב: 14/02/2020
תיאור השירות:
תיקון חמישה מזגנים רגילים.
חוות דעת:
ערן פלא של בן אדם! היה מאוד מקצועי, ישר, אמין, מסביר בצורה יסודית והוגן מאוד. אני מאוד מרוצה וממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולריה לביקין, פתח תקווה.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן אלקטרה עילי.
חוות דעת:
ערן היה מעולה. הוא הסביר לי תחילה בטלפון שעלי לנקות את הפילטרים של המזגן, וכשזה לא עבד הוא הגיע, תיקן וביצע את העבודה בצורה טובה. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סופי דמרי, פתח תקווה.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים! הוא פתר לי את התקלה והיה יסודי מאוד, כנה, ישיר, אמין, בדק הכל והגדיל ראש. הוא הסביר לי הכל ואיך להתמודד בפעם הבאה, ממש בחור כלבבי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאי ש. גבעת השלושה.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
ניקוי והחלפת מנוע למזגן עילי חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הכי טוב שיש, יחס אישי, הוא הגיע אליי תוך יום והכל היה לפי הזמנים שנוחים לי. הוא מהיר מבחינת מענה, נתן אחריות על העבודה ואיעזר בו בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי חן ציון, פתח תקווה.
אשרור: 06/02/2020
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
שירות מצויין והוגן!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אטי בכר, פתח תקווה.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא חזר אלי לאחר חודש שניסיתי ליצור איתו קשר, בא במיוחד אמר שהמזגן לא תקין וזה לא קשור למה שהוא תיקן פעם, שיניתי את חוות דעתי לטובה בעקבות היחס הראוי ועצם זה שהוא חזר ובדק בלי לקחת תשלום.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכאל גורקוב, פתח תקווה.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן.
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נופר נחמני, פתח תקווה.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
החלפת כבלים של מנוע ומדחס, החלפת שלט והוצאת גז במזגן אלקטרה עילי.
חוות דעת:
ערן היה ממש מקצועי, הגיע מהר ואפילו הקדים. היו כמה תקלות במזגן והוא טיפל בהכל במהירות. אפילו ניקה לי את הפילטרים בחינם בלי שביקשתי. מאוד אנושי, נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1879 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק