מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ערן
ציון כללי:
9.98
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.98
זמנים 9.99
מחיר 9.93
איכות 9.98
דירוג כללי 9.98
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אנדרי רוזט, חולון.
אשרור: 20/01/2019
משוב: 20/11/2018
תיאור השירות:
בדיקת מזגן, הסבר על אפשרויות תיקון והחלפה.
חוות דעת:
היה מצוין! בחור מאוד נחמד, הגיע בדיוק בשעה שקבענו, בדק בזריזות ומקצועיות את המזגן. מצא את התקלה, הסביר בפירוט על אפשרויות תיקון, העלויות שלהן ואת המסקנה שעדיף להחליף מזגן (זאת למרות שהוא לא עושה התקנות). בנוסף, המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מישל שינוח, חולון.
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
תיקון ומילוי גז במזגן עילי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ותיקן את המזגן שלא עבד על חום. הכל היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי דואק, חולון.
משוב: 07/08/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע למזגן מרכזי של חברת אלקטרה שעשה רעש של מים ביחידה המרכזית הפנימית.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ומקצועי. הוא הסביר לי שאני צריך לנקות את הפילטר פנימי ומחבר צינור של המים ולאחר יומיים הבעיה נפתרה. מגיע לו את הציון הכי גבוה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל יואל, בת ים.
אשרור: 18/07/2018
משוב: 08/05/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי אהרון, חולון.
משוב: 28/01/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי כהן, חולון.
אשרור: 07/06/2016
משוב: 30/01/2016
תיאור השירות:
ניקוי מסננים חיצוני ופנימי במזגן.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביבה בן חמו, חולון.
משוב: 14/04/2016
תיאור השירות:
בדיקת חשד לבריחת גז, כולל בדיקה של המערכות והצינור.
חוות דעת:
הוא בנאדם חבל על הזמן, אין דברים כאלה. הוא היה מאוד אדיב, נעים, סבלני ומסביר. זה בעל מקצוע מסוג שלא נתקלתי בו בעבר לצערי הרב, הוא פשוט מדהים של בנאדם! נכוויתי הרבה מבעלי מקצוע אז קשה לי להכניס בנאדם הביתה אבל איתו הייתי ממש רגועה, כיף לשמוע שעדיין יש כאלה. מגיע לו בהכל 10 וזה בזכות. הוא ביצע עבודה יסודית והראה לי בדיוק באיזה מצב זה היה לפני ואחרי העבודה. הוא פשוט מדהים והסבלנות שלו ראויה לשבח. הוא הגיע בדיוק בשעה שהודיע, היה מאוד גמיש ומתחשב במחיר והיחס שלו חבל על הזמן. למרות שאמרו לי שיש דליפת גז הוא בדק ואמר שזה לא נכון ושאם תהיה בעיה אז להתקשר אליו והוא יגעיע שוב מבלי לגבות תשלום. הוא היה פשוט מסור ומדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור תרום, חולון.
אשרור: 06/10/2015
משוב: 13/07/2015
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי החלפת שנאי.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא היה מקצועי ואדיב. הוא ידע מהר מאוד לאתר את התקלה בעלות הנמוכה ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל מ. חולון.
אשרור: 29/09/2015
משוב: 29/07/2015
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מצוין! ***עדכון: ערן הגיע מהר וניגש מיד לבדיקת המזגן, נתן שירות מקצועי ומהיר ובמחיר הוגן לכל הדיעות. מאז כבר הספקתי להיעזר בשירותיו בדירה אחרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע-לי נדיבי, כפר סבא.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
אבחון תקלה, מילוי גז, בדיקת תקינות התיקון
חוות דעת:
הגיע בזמן, היה שרותי, טיפל בתקלה בזמן קצר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1525 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק