מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ערן
ציון כללי:
9.97
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.98
מחיר 9.91
איכות 9.97
דירוג כללי 9.97
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכאל מלכה, מודיעין.
משוב: 28/02/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה במזגן של חברת מצובישי.
חוות דעת:
בן אדם שמסוגל לפתור תקלות דרך הטלפון הוא מעולה. באמת כל הכבוד לו. הוא הסביר הכל בצורה נעימה ואמר לי בדיוק מה לעשות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אייל שהרבני, מודיעין.
משוב: 30/07/2018
תיאור השירות:
החלפת מנוע ומאוורר במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, היינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר גוטליב, מודיעין.
אשרור: 24/04/2018
משוב: 19/02/2018
תיאור השירות:
תיקון בעיה בפיקוד מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
תיקן תקלה לא פשוטה במזגן ישן במקצועיות ונעימות ובמחיר ביקור סביר כפי שנקבע מראש. לא יכולתי להיות יותר מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל ק. מכבים-רעות.
אשרור: 20/03/2018
משוב: 16/01/2018
תיאור השירות:
בדיקה וניקוי שני מזגנים.
חוות דעת:
היה מצויין! כבר חשבתי שיש לי בעיה רצינית במזגן אך תוך מספר דקות ערן הבין שהבעיה היא פשוט ליכלוך בתוך המזגן. זה כל כך משמח אותי לראות שיש עוד אנשים כאלה. איש מקצוע רציני, ישר כמו פלס, אמין ורציני. הגיע בזמן שקבענו, הבין מיד על מה מדובר, הסביר בפירוט ונתן טיפים איך לשמר בהמשך. מחיר מאוד הוגן שהתאים בדיוק למה שאמר לי. ממליץ מכל הלב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי גואל, מכבים-רעות.
אשרור: 07/03/2018
משוב: 31/12/2017
תיאור השירות:
החלפת קבל , איזון לחץ גז , תיקון תקלת חיווט בלוח פיקוד יחידה חיצונית , ניקוי מסננים במזגנים מפוצלים מקומיים .
חוות דעת:
הגיע בזמן, טיפל באופן מקצועי בכל תקלה , הסביר על מהות התקלות, מכוון לרמת שירות איכותית וברמה גבוה .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר שניאור, מודיעין.
משוב: 04/03/2018
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון של תקלה בלוח אלקטרוני של מזגן מיני מרכזי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מצויין, הוא הסביר לי את הכל האופציות והיה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה ג. מודיעין.
משוב: 18/02/2018
תיאור השירות:
החלפת פיקוד של מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה אדיב מאוד ונתן שירות מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה ח. מודיעין.
משוב: 16/10/2017
תיאור השירות:
תיקון של חלקים רופפים במזגן.
חוות דעת:
היה מעולה! ערן הגון, אמין, ישר, נחמד מאוד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ג, מודיעין.
משוב: 14/09/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מקצוען, הוא נתן הסבר מפורט, עזר להזיז את הדברים כדי להגיע למזגן ועזר להחזיר אותם בסיום העבודה. הוא ניקה אחריו את הכל והסביר אלו אפשרויות קיימות עבורי. הוא צלצל לתאם איתי זמן ועמד בו בול. הוא מאוד אדיב, מאוד נחמד ואני מאוד מאוד ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גד ב. מודיעין.
אשרור: 05/09/2017
משוב: 06/07/2017
תיאור השירות:
נתן לי יעוץ טלפוני על מזגן של LG.
חוות דעת:
נתן לי עצה שעזרה לי המון ופתרה את התקלה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1507 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק