מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ערן
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.97
מחיר 9.85
איכות 9.85
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
קרן ש. הרצליה.
משוב: 08/07/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל שנשרף.
חוות דעת:
ערן נתן שירות מקצועי , אמין ויעיל ביותר! התרשמתי ממנו מאוד גם כאדם נעים הליכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יהודה שהרבני, הרצליה.
משוב: 07/07/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס מעבה למזגן מיני מרכזי של אלקטרה עקב מנוע שהרעיש ומידי שנייה דפק בצורה קבועה, בנוסף ניקוי הפילטר מיוזמתו ללא תשלום נוסף.
חוות דעת:
היה טוב מאוד! אני מאוד מרוצה! מקצועי ביותר, איתר את הבעיה במהירות. החליף את כרטיס המעבה,ניקה את הפילטר והחזיר את המזגן לכשירות. יש לציין שהגיע ברגע שהתפנה עוד באותו יום. שאפו ואני שמח שהכרתי בעל מקצוע בעל שיעור קומה ובנוסף אדיב ונעים הליכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה פ. רמת השרון.
משוב: 07/07/2020
תיאור השירות:
התקנת כרטיס מקורי והחלפת קבל.
חוות דעת:
שירות מעולה! הגיע מהר, מסביר היטב ומקצועי מאוד. מחיר נמוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל וחווה גולדשטיין, הרצליה.
משוב: 06/07/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן עילי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
השירות היה אחלה. הוא היה נחמד ופתר את הבעיה מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת חדד, רמת השרון.
משוב: 05/07/2020
תיאור השירות:
תיקון וניקוי מזגן רצפתי חברת אמקור.
חוות דעת:
שירות פגז! יחס אדיב. הוא מאוד מדויק בזמנים, התקשר להודיע שיגיע. הוא היה ממש טוב. ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר ספיבק, הרצליה.
משוב: 03/07/2020
תיאור השירות:
חוות דעת על תפקוד המזגנים.
חוות דעת:
היה ממש בסדר והשירות היה טוב מאד, אבל אינו מתקין מזגנים חדשים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רחל שחר, רמת השרון.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת שני מזגנים עיליים של חברות טורנדו ואלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, מאוד מנומס, בדק הכל, אמר שלמעשה צריך מתקין אבל הסביר על הבעיה, מבחינת השירות הלוואי וכולם היו כאלה, סבלני, המחיר הוגן לדעתי, עמד בזמנים ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר דהן, הרצליה.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגנים.
חוות דעת:
עשר מעשר, ערן נתן שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית פולק, רמת השרון.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
ניקוי וחיטוי בשלושה מזגנים וניקוי מזגן נוסף.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ואני מאוד מרוצה ממנו! הוא הגיע לבדוק מספר מזגנים בדירה והגיע פעם נוספת לבצע עבודה כאשר אמר לי מראש מה כדאי לעשות. הוא נתן לי עצות מעבר לעבודה. הוא עמד בזמנים, ניקה וסידר אחריו. הכל היה ברור, העבודה, הזמנים והעלויות. לא היה שום בעיה, הוא היה ברור ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי טייטל, הרצליה.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן ביתי.
חוות דעת:
שירות מעולה! בחור מקסים ומאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2002 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק