מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ערן
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.97
מחיר 9.84
איכות 9.94
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אייל גאבר, רעננה.
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן של חברת אלקו.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע ממש במהירות תוך 20 דקות מהרגע שהתקשרתי ופתר את הבעיה צ'יק צ'ק. הוא מאוד נחמד ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דנה קרמר, כפר סבא.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מצוין! עבודה נהדרת והיחס גם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני רוכמן, כפר סבא.
משוב: 09/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן שלא מחמם או מקרר.
חוות דעת:
היה מצויין! המזגן התחיל פתאום לעשות רעש חזק ולא לעבוד. האוויר שהוציא היה אוויר בטמפרטורת החדר. ערן הגיע ועשה כמה בדיקות בסוף שינה את חיבורי חוטי החשמל של היחידה המרכזית וזה הכל. הבעיה נעלמה. המזגן עובד והרבה יותר שקט. לקח סכום הוגן מאד על ביקור בלבד והלך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר וינטרוב, הוד השרון.
אשרור: 03/04/2019
משוב: 30/01/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן וסידור מזגן שהרעיד.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! שירות מקצועי, אדיב ואמין! על הדרך ערן גם ניקה את המסננים ועשה ניקיון כללי למזגנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בטי צחי, רעננה.
אשרור: 20/03/2019
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת אלקו שקיצר וכבה במצב חימום.
חוות דעת:
הוא מעולה. אבחן תקלה ששני בעלי מקצוע לפניו לא עלו עליה. הוא אלוף, דוקטור למזגנים. יש לו מכשירים מאוד מתקדמים והוא פתר את הבעיה כשחשבנו כבר להחליף את המזגן. המחיר היה סביר בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל כהן, כפר סבא.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון תקלה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
התקלה לא תוקנה. עירן בחור נחמד ואדיב, ענה בסבלנות על כל השאלות, אבחן את התקלה אך לא תיקן בגלל שלטענתו יש קושי בגישה. גבה עבור הביקור ובסוף הזמתי מתקן מזגנים שלא ממדרג, שהגיע עם פועל נוסף שסייע לו, שניהם עבדו כשלוש שעות ותיקנו את התקלה למרות הקושי בגישה, וגבו מחיר הוגן.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
בני שרון, רעננה.
אשרור: 16/03/2019
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן רצפתי והחלפת השקע של המזגן.
חוות דעת:
בסדר גמור! הוא היה מאוד אדיב וזמין, ענה מהר, הגיע מיד וטיפל מהר בבעיה. נוסף על כך הוא לקח מחיר סביר והייתה לי חוויית שירות טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שאול א. הוד השרון.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
בדיקת בעיית חשמל במזגן.
חוות דעת:
פתח, אמר שזו בעיה של חשמלאי, לא רצה לגבות כסף והלך. כשהחשמלאי הגיע גילינו שערן שבר לנו חלק במזגן. הוא היה נחמד והגיע בזמן אבל השאיר לנו טעם לא טוב מהביקור שלו.
איכות
-
מחיר
-
זמנים
10
יחס
8
5
כללי
גירסאות
עמית ברקנר, רעננה.
אשרור: 03/03/2019
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מרכזי ומזגן עילי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מאה אחוז! הוא בא בזמן ועבד בצורה מקצועית. הוא הגיע פעם נוספת מיוזמתו בלי תוספת תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן מסינגר, כפר סבא.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מרכזי מחברת אלקטרה כולל החלפת לוח בקרה.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1421 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק