מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ערן
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.82
מחיר 9.78
איכות 9.76
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דינה פנחס, הוד השרון.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה שכלל החלפת מנוע וקבל.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מזה שהוא גילה מקצועיות וגם מזמן השירות שלו, מהחביבות ומההסבר. מבחינת המחיר הוא היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלי אופיר, הוד השרון.
אשרור: 13/02/2020
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקינות המזגן והחזרתו לשירות.
חוות דעת:
שירות אדיב, מסביר ובנועם. הדגים והדריך תוך המלצות להפעלה אפקטיבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיורא קידר, רעננה.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל מפוח במזגן עילי של חברת קריסטל בעל 2.5 כ"ס.
חוות דעת:
קבענו לשעה מסוימת והגיע ברמה של דקה, בסדר גמור, הייתי מרוצה מאוד מהעבודה, המחיר סביר ביותר לדעתי, איתור התקלה היה מקצועי, עשה עבודה נקיה, מהירה, היה נעים להשתמש באיש מקצוע זה ולא יכולתי לצפות למשהו יותר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות א. כפר סבא.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן ישן.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הרי שטיינפלד, כפר סבא.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן של בקו 0.75.
חוות דעת:
היה בסדר ואני מרוצה מהשרות, המחיר נראה לי קצת גבוה אבל חוץ מזה הוא הגיע בזמן וטיפל במה שצריך.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
משה מרום, כפר סבא.
משוב: 11/02/2020
חוות דעת:
היה מאוד טוב! שירותי, אמין ומקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן גולדשטיין, הוד השרון.
אשרור: 11/02/2020
משוב: 13/12/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אני מרוצה סה"כ ואין טענות!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איל פרנק, הוד השרון.
אשרור: 06/02/2020
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
ערן היה מצוין, אדיב, זמין וגמיש בשעות הגעה. הוא הסביר את מהלך העבודה והיה מאוד ייסודי, עשה מעל ומעבר. איש מקצוע מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא כרמלי, רעננה.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
תיקון כבלי חשמל שנשרפו וקיצרו.
חוות דעת:
ערן היה עשר. אדיב, נחמד והגון. חזר אליי על הבוקר והגיע כפי שקבענו, בדק והסביר בדיוק את מקור הבעיה ופתר את העניין בפשטות וביעילות מבלי להכנס לסיפורים והוצאות גדולות. עבד מהר וביעילות וכל הזמן היה אדיב וסבלני. ללא ספק אפנה אליו שוב אם יהיה לי צורך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר ל. הוד השרון.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
מילוי גז מזגן תדיראן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! ערן הגיע, בדק, זיהה שחסר גז ומילא. בדק עם מכשיר ולא מצא דליפה, ביקש לחכות עם התשלום עד שיוודא שהבעיה נפתרה. התקשר פעמיים במהלך השבוע ורק לאחר שווידא הסכים לקבל תשלום. הסביר הכל לפרטים ודי ברור היה למה מיקומו במידרג כזה גבוה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1873 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק