מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ערן
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.97
מחיר 9.77
איכות 9.95
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מאיר אדלר, רעננה.
משוב: 13/08/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל
חוות דעת:
היה מ-ע-ו-ל-ה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רועי עיני, רעננה.
משוב: 12/08/2020
תיאור השירות:
ניקוי 4 מזגנים מליכלוך של שיפוץ ושל 5 שנים אחורה.
חוות דעת:
עשה עבודה מעולה, אחלה בנאדם ומלא ידע. עבודה בזמן מינימלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תאיר רווה הדס, הוד השרון.
משוב: 11/08/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
השירות היה טוב, נחמד, הגיע בזמן, מקצועי, הבן שלי היה בבית בזמן העבודה וערן דיבר איתי בטלפון, עשה עבודה טובה והמזגן עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא הוכמן, רעננה.
משוב: 10/08/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור מזגן מרכזי שכלל ניקוי חלק פנימי.
חוות דעת:
המזגן לא עבד כמו שצריך והסתבר שאיזה חלק כלשהו היה סתום, ייעץ לנו לנקות אותו ולראות אם זה עוזר - אמר שבמידה ולא הוא יבוא לבדוק. אבל עכשיו הוא עובד!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי לוי, רעננה.
משוב: 10/08/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל בשני מזגנים.
חוות דעת:
בגדול היה בסדר, השתדל מאוד והגיע באותו יום (יום שישי), איתר בזריזות את התקלות במזגנים והחליף את הקבלים. היה עניין שלדעתי גבה מחיר גבוה מידי, אבל דיברנו (היה מאוד קשוב) והגענו לפתרון מקובל על שנינו.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ערן לוינגר, כפר סבא.
משוב: 10/08/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה, ניקוי פילטרים וטיפול כללי במזגן מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
ערן היה מצוין, בחור עשר. נתן שירות טוב, הגיע בזמן, היה יעיל ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טובי ארבל, כפר סבא.
משוב: 07/08/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן, נתן שירות ויחס טוב, עשה עבודה טובה רק אני חושב שהמחיר היה קצת יקר יחסית לעבודה שהוא עשה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נירית ארז, מתן.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
תיקון, החלפת קבל, מדחס וקבל פאן מעבה.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרקי סספורטס, הוד השרון.
משוב: 02/08/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מיחידת מיזוג מיני מרכזי וסגירת מיקומים של בריחת אוויר.
חוות דעת:
היה מעולה! ייעץ טלפונית עוד טרום הגעתו כדי שאנסה לפתור בעצמי. הגיע בזמן, היה אדיב ושירותי. הפגין מקצועיות וטיפל בבעיה באופן מושלם. התקשר למחרת מיוזמתו לוודא שהכל תקין. בקיצור, נחמד מאוד, מקצועי מאוד, ישר והגון. ממליץ בחום!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שבי עוזיאל, כפר סבא.
משוב: 28/07/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לטפטוף מזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
בחור לעניין. בהתחלה הרגשתי מעט לא נוח, ואחר כך הבנתי שיש לי עסק עם מישהו שמבין עניין. אם אתה מחכה קצת אתה מגלה זהב.
איכות
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2071 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק