אני מרוצה ממנו. התקלה חזרה לאחר כמה ימים והוא הגיע, תיקן ולא לקח על זה עלות נוספת. הוא היה מאוד נחמד.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אופיר מ. מגשימים.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 02/05/2016
תיאור השירות:
ניקוי וסידור של פילטרים ב 6 מזגנים עיליים.
חוות דעת:
הוא הגיע יום למחרת, עבד יפה נקי ומסודר. גבה תשלום מאוד הגון, עשה עבודה טובה ומקצועית ואני בהחלט ימשיך להשתמש באתר מידרג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר ריבל, יהוד.
אשרור: 21/06/2016
משוב: 17/04/2016
חוות דעת:
הכל היה מעולה! גם ההגעה לפי השעה שנקבעה, ההסבר, התיקון וגם המחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסף הורן, יהוד.
אשרור: 30/03/2016
משוב: 12/11/2015
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי מחברת אלפין.
חוות דעת:
היה אצלי לראשונה לקראת השרב של סוף אוגוסט. המזגן היה נכנס לפעולה והיה מפסיק לעבוד כל כמה דקות ובניגוד לכל אנשי המקצוע שהציעו להחליף אינסוף חלקים הוא ישב אצלי בבית למשך זמן ארון עד שהוא מצא את החלק הספציפי שיש להחליף, שעלות החלק היא נמוכה מאוד וכך חסך המון הוצאות. לקח מחיר מאוד מאוד סביר ופתר את התקלה. מהרגע שנכנס הבנתי שמדובר בבן אדם מקצועי, נעים הליכות ורגוע.
בתחילת החורף, התגלתה תקלה דומה אבל בחימום, הגיע אלינו בהתראה קצרה מאוד בשעות הערב, למרות לחץ העבודה שלו. חיפש את מקור התקלה במשך יותר משעה ועשה את כל יכולתו על מנת לפתור את התקלה בעלות נמוכה . לבסוף הסתבר שיש צורך להחליף בקר שהינו יקר אז השאיר זאת לשיקולנו ולא חייב אותנו אפילו על תשלום ביקור ועל שעה וחצי עבודה שישב אצלנו בשעות ערב, במקום להיות בבית. הוא באמת חיפש בסבלנות, נתן את ההרגשה הכי טובה שבעולם, נדיר למצוא אנשי מקצוע כאלה בימינו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו צנג, יהוד.
אשרור: 26/05/2015
משוב: 19/02/2015
תיאור השירות:
תיקון.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל קידן, בית דגן.
משוב: 16/09/2024
תיאור השירות:
ביקור טכנאי עבור תקלה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, זיהה את הבעיה ואמר שלא יכול לטפל בזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי יעל, ראשון לציון.
משוב: 08/09/2024
תיאור השירות:
ניקוי 2 יחידות פנים במזגן.
חוות דעת:
היה מ-ע-ו-ל-ה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלה מ. רחובות.
משוב: 08/09/2024
תיאור השירות:
ביקור טכנאי.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! אבחן את הבעיה מהר מאוד. לצערנו לא יכל לתקן כי היה צורך להחליף את כל היחידה. גבה בעיננו סכום הוגן על הביקור והיה סופר נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפי יערי, גבעת שמואל.
משוב: 04/09/2024
תיאור השירות:
שירות לגישור פיקוד מדחס.
חוות דעת:
ארז הסביר לפני העבודה את האפשרויות השונות. בפועל מצא פתרון יצירתי וזול וביצע עבודה מעולה! ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחלי אדרי, ראשון לציון.
משוב: 02/09/2024
תיאור השירות:
החלפת מנוע במזגן מרכזי מחברת Tadiran.
חוות דעת:
הוא היה הכי טוב, עשר! הוא בן אדם מקסים, הגיע במוצאי שבת, השירות היה מהיר והתשלום בעיניי ממש סבבה. אני באמת ממליצה בחום, היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 252 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת גמר
אודות
ארז גולדשטיין הוא ממשיך המסורת המשפחתית של התעסקות בתחומי הקירור. כל המשפחה שלו עוסקת בתיקוני מקררים, חוץ ממנו – שהחליט ללכת דווקא על מזגנים.
"אני מאוד אוהב את המקצוע", הוא מספר. "יש בזה המון סיפוק, במיוחד אם אני מצליח לתקן מזגן במקום שהיו בו ארבעה טכנאים לפניי שלא הצליחו. יש בזה המון יצירה, אדרנלין, וסיפוק מלקוחות מרוצים."
הוא מספר על מקרה שזכור לו במיוחד. "התקשר אליי מישהו שהיו אצלו שלושה או ארבעה טכנאים שלא הצליחו למצוא את התקלה שהייתה לו במזגן. אני הגעתי אליו ומהר מאוד מצאתי את התקלה אבל הוא לא האמין לי. אמרתי לו שאם הפיתרון שלי לא עובד הוא לא משלם - לא על חלקים ולא על השירות. כמה ימים אחר כך קיבלתי ממנו מכתב הכרת תודה שהיה שווה את הכל. זה כיף לקבל את הדברים האלה, זה נותן סיפוק מאוד גדול."
הוא נשוי ואב לשלושה, וכשהוא לא מתקן מזגנים הוא אוהב לבנות דברים, לחשוב על המצאות ולייצר מאפס, ונהנה מטיולים.
ארז עובד בתחום מיזוג האוויר כבר 27 שנים, ומנהל בגאווה את העסק המתמחים בתיקוני מזגנים.
"אני מאוד משתדל להיות אמין עם הלקוחות שלי", מספר ארז. "אם נתתי את המילה שלי אני אעמוד בה, גם אם זה אומר להפסיד כסף לפעמים. האמינות אצלי היא מעל הכל."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן
:: תיקון מיזוג מיני מרכזי
:: תיקון מיזוג מרכזי
:: ניקוי פילטרים במזגן
הםמתמחים בכל תיקוני המזגנים, ועל כל עבודה ניתנת אחריות בין חצי שנה לשנה.
שאלות ותשובות עם ארז
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.