מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ארז
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.66
מחיר 9.43
איכות 9.64
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
בני צרפתי, ראשון לציון.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מקצר.
חוות דעת:
לפני החג המזגן עשה קצר. סגרנו את המפסק והיום לאחר החג צילצלנו לארז והוא הגיע תוך זמן קצר. עשה בדיקה יסודית ופתר את הבעיה. שרות מצוין!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יואב רביד, ראשון לציון.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
התרשמתי מאד לטובה ממנו גם כאיש מקצוע וגם כבן אדם. אדם שנעים לדבר איתו, מדבר בגובה העיניים ומסביר בסבלנות. התרשמתי שהוא מקצועי ישר ואמין. בדק את המזגן ואת הגז, אמר שאין צורך בתיקון ונתן לנו מספר טיפים שעזרו. גבה תשלום על ביקור בלבד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים אלגים, ראשון לציון.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל ומילוי גז במזגן של חברת אריאל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא קצת איחר אבל התנצל והיה נחמד. הוא היה מקצועי ולדעתי הגון במחיר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טל כלימי, ראשון לציון.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הכל היה מצוין. הוא הגיע בהתראה קצרה ונתן מחיר הוגן לדעתי. עשה עבודה מקצועית מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי גרבי, ראשון לציון.
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מדחס וקבל SPP למזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה עם 2.5 כח סוס.
חוות דעת:
ארז הגיע אליי בזמן, עשה אחלה של עבודה וסיים אותה במהירות וביעילות. אני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן קוריאל, ראשון לציון.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מפוצל של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא אחלה בחור. שירות אדיב, נתן מענה מהיר ומקצועי וגבה מחיר סביר. אני מרוצה מהשירות שלו, הוא לא אכזב ועמד בציפיות.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עדי אלון, ראשון לציון.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון 2 מזגנים, החלפת מנוע והחלפת מאיץ.
חוות דעת:
היה עשר! עבד בצורה מקצועית ומעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי קנטרגי, ראשון לציון.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל והוספת קבל בוסטר.
חוות דעת:
היה מצוין בעל מקצוע נדיר שירותי מאוד , מקצועי , אמין , נחמד הגיע בזמן ופתר את התקלה תוך שניות. גבה מחיר סביר ביותר ובמידה ואצרך אזמין אותו שוב ללא היסוס . ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פיני חסין, ראשון לציון.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
הוא מצוין! הוא תיקן לנו את המזגן בלי בעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אולה שמט, ראשון לציון.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן עילי.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, הכל היה בסדר! הוא לקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 167 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק