מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אמנון
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.76
מחיר 9.60
איכות 9.69
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליאור ב, שוהם.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תיקרה בפרגולה והתקנת נורות תקרה בבית.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן ,מקצועי, נחמד, שירותי ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יצחק חסון, שוהם.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
סידור מגעים של מנורה והתקנת מנורה חדשה והחלפת 2 שקעים בבית.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא היה הוגן, אמר את המחירים והכל היה מסוכם מראש, כשביקשתי עבודות נוספות שלא קבענו מראש הוא אמר את המחיר ווידא את ההסכמה שלנו לפני שהתחיל לעבוד. גם העבודה עצמה הייתה מוצלחת, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עקיבא לוין, שוהם.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
תיקון תקע ויעוץ כללי.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, מקצוען, עמד בזמנים, הסביר, נתן שירות טוב ועבד יפה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי רקנטי, שוהם.
משוב: 14/02/2019
תיאור השירות:
תיקן שעון שבת של הדוד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכל סתיו, שוהם.
משוב: 28/01/2019
תיאור השירות:
ביקור לגבי שקע מקצר.
חוות דעת:
לצערי לא היה יעיל במיוחד. היתה בעיה של שקע המקצר, אמנון הגיע וחיפש במשך שעות מה מקצר ולא מצא. הבעיה שהוא גם לא היה מוכן להקשיב לי או לבעלי שניסינו להגיד לו מה לדעתנו קרה ולבסוף הוא החליף את הפחת. גם זה לא עזר ולמחרת החשמל קפץ שוב. מבדיקה פשוטה של להוריד את כל המפסקים ולעלות אחד אחד- גילינו בעצמנו מה מקצר. כשהתקשרנו אליו ואמרנו לו שזה כנראה לא הפחת (כי שוב החשמל קפץ) אלא השקע של המדיח. נראה שהתעצבן, חזר לקחת את הפחת אבל לתקן את השקע המקצר לא תיקן. לפחות לא ביקש תשלום על הסאגה הזו (אם כי גרם לי להפסיד יום עבודה..)
איכות
6
מחיר
9
זמנים
9
יחס
6
7
כללי
גירסאות
בן צ. שוהם.
משוב: 08/11/2018
תיאור השירות:
העתקת שקע, החלפת שקעים שבורים וסידור מנורות תקרה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצוין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ספי הניק, שוהם.
משוב: 01/11/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר בדירה.
חוות דעת:
הוא מצוין, ממש מעולה. הגיע באותו יום שהתקשרתי והיה אדיב. עבר נקודה נקודה, חדר חדר ובדק איפה התקלה. בסוף גילינו שהדוד עשה קצר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים בוזי, שוהם.
משוב: 26/10/2018
תיאור השירות:
התקנת גופי תאורה.
חוות דעת:
מעולה, בחור אדיב, מקצועי, ניקה מסביבו ועשה דברים מעבר להתקנה עצמה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עזרא בלום, שוהם.
אשרור: 03/10/2018
משוב: 29/08/2018
תיאור השירות:
תיקן קצר והתקנת שעון שבת.
חוות דעת:
הייתי מרוצה הגיע מהר. התאמץ עד שמצא מקור הקצר וחזר שנית לוודא שהקצר לא חוזר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טליה גלעד, שוהם.
משוב: 14/08/2018
תיאור השירות:
החלפת כבל של תנור.
חוות דעת:
אמנון בעל מקצוע מעולה, מאוד יסודי ואחראי והגיע אלי באותו היום שדברתי איתו. המחיר אף הוא היה מאוד הוגן ולבסוף היה נמוך ממה שנאמר בשיחת הטלפון . בקיצור ממליצה בחום .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 861 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק