מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אמנון
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.76
מחיר 9.62
איכות 9.72
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אהרון פורן, חולון.
משוב: 26/08/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר בבניין.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אפי סורין, בת ים.
משוב: 04/07/2018
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מספר 1 בארץ! אני מאד מרוצה. הכל היה מעולה. גם המחיר וגם השירות עולה על כל הציפיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל אורון, חולון.
משוב: 06/06/2018
תיאור השירות:
תיקון חשמל שקפץ.
חוות דעת:
ככה ככה. בעיקר בשירות. לא היה להיט היחס. המקצועיות סבבה. הייתה בעיה עם חשמל שקפץ ומבחינה מקצועית הוא פתר את הבעיה אבל היחס היה פחות. היה קושי בתיאום וצורת הדיבור אליי ואל זוגתי לא הייתה נעימה במיוחד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
6
7
כללי
גירסאות
רוני אשכנזי, חולון.
משוב: 29/05/2018
תיאור השירות:
החלפת גופי תאורה בחניון ובחדר מדרגות.
חוות דעת:
הבחור דייקן, אמין ומקצועי. ביצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי סעדון, גבעת שמואל.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
התקנת שקע וקו רשת בבית.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, הוא עשה עבודה מקצועית ועמד בזמנים. לדעתי המחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיל לוגסי, ראש העין.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
התקנת שלושה מאווררי תקרה.
חוות דעת:
היה מעולה, נחמד, עדכן שהוא טיפה מאחר בפקקים והגיע אכן כמו שהוא אמר. ביצע עבודה מאד מאד מקצועית!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה גן, מודיעין.
אשרור: 21/07/2019
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
החלפת שני מאווררי תקרה.
חוות דעת:
הכל היה מצוין. הוא הגיע בזמן, הסביר מה עושה, השאיר הכל נקי והיה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קטי בולשקובה, רמת גן.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
תיקון הארקה, תיקון מספר שקעים וסתימת חורים של חוטי חשמל בקירות.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ומקצועי. הוא תיקן משהו עם החוטים בחוץ, ביקשנו שיכניס והוא הכניס.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טימור אשורוב, ראשון לציון.
אשרור: 25/06/2019
משוב: 07/01/2019
תיאור השירות:
החלפת 3 מפסקים בלוח חשמל שהתחממו וחיזוק שאר המספקים, תיקון הפחת והחלפת גשר.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורנה ארצי, ראשון לציון.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיה שגרמה להפסקת חשמל כללית בבית.
חוות דעת:
שלחתי סמס לאמנון בשבת בבוקר עקב הפסקת חשמל כללית בבית שלנו מיום ששי בלילה. רציתי לבקש שיגיע כבר ביום ראשון בבוקר, אבל להפתעתי אמנון ענה, איפשר לנו להתקשר אליו ישירות וניסה להנחות אותנו טלפונית איך לפתור את הבעיה. משלא הצלחנו, אמר שיבוא, ואכן הגיע ונתן לנו פתרון, עם הרבה רצון טוב, סבלנות, הסבר מדויק על מה קרה ואיך צריך להמשיך מכאן - מה עוד אפשר לבקש מנותן שירות? אולי מחיר הוגן - אבל גם זה היה! במיוחד בהתחשב שהגיע במהלך השבת. ממליצים בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 866 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק