מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אמנון
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.76
מחיר 9.60
איכות 9.69
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טימור אשורוב, ראשון לציון.
אשרור: 25/06/2019
משוב: 07/01/2019
תיאור השירות:
החלפת 3 מפסקים בלוח חשמל שהתחממו וחיזוק שאר המספקים, תיקון הפחת והחלפת גשר.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אורנה ארצי, ראשון לציון.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיה שגרמה להפסקת חשמל כללית בבית.
חוות דעת:
שלחתי סמס לאמנון בשבת בבוקר עקב הפסקת חשמל כללית בבית שלנו מיום ששי בלילה. רציתי לבקש שיגיע כבר ביום ראשון בבוקר, אבל להפתעתי אמנון ענה, איפשר לנו להתקשר אליו ישירות וניסה להנחות אותנו טלפונית איך לפתור את הבעיה. משלא הצלחנו, אמר שיבוא, ואכן הגיע ונתן לנו פתרון, עם הרבה רצון טוב, סבלנות, הסבר מדויק על מה קרה ואיך צריך להמשיך מכאן - מה עוד אפשר לבקש מנותן שירות? אולי מחיר הוגן - אבל גם זה היה! במיוחד בהתחשב שהגיע במהלך השבת. ממליצים בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה נגר, ראשון לציון.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל חשמל מהשקע הראשי למזגן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא בחור מקצועי ולעניין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד שבדרון, ראשון לציון.
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
תיקון בארון החשמל.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! למרות שהיה יום שישי הוא הגיע בזמן, התנהל במקצועיות ובאדיבות ואני לחלוטין ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירי פרידמן-וייסברג, ראשון לציון.
אשרור: 25/02/2019
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מפסק חשמלי של דוד והחלפה של שנאי וחוטים בשני ספוטים.
חוות דעת:
אדיב ושירותי מאוד, חשוב לו שנהיה מרוצים. נוסף על כך הזמינות גבוהה ומומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי עתיר, ראשון לציון.
משוב: 17/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מנורה ומאוורר קיר.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין. הוא היה יעיל, אמין, מקצוען ומסביר פנים. הרבה שנים המאוורר היה הרוס ואף אחד לא הצליח לתקן אותו והוא הגיע וגילה שפשוט הרכיבו אותו לא נכון והיה היחידי שהצליח לתקן ולפתור את הבעיה. אנחנו מאד מרוצים! על הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה קטיראי, ראשון לציון.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 02/11/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
שירות מעולה. בחור נחמד מאוד, אדיב, מקצועי והמחיר הוגן. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון ס. ראשון לציון.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 29/10/2018
חוות דעת:
בגדול היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
עמוס להב, ראשון לציון.
משוב: 01/11/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בבית.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, נחמד ומקצועי. הגיע זיהה את הבעיה ופתר אותה, לקח מחיר טוב, הכל היה סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדריאן אמר, ראשון לציון.
משוב: 31/10/2018
תיאור השירות:
חיבור נקודת חשמל לתלת פאזי.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, הוא נתן עבודה מא' עד ת'! היה מאוד מקצועי, רציני, אדיב וסבלני. בנוסף הוא מצא פתרונות מאוד יצירתיים לתקלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 861 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק