מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.87
מחיר 9.52
איכות 9.84
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
קרן עציוני, ניר אליהו.
אשרור: 22/04/2019
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
תיקון של דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אני מאוד מרוצה מהשירות והיחס שלו, הגיע בזמן ועמד בכל ההבטחות שלו, תיקן את הכל בצורה טובה ומקצועית.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אן רוזנטל, הוד השרון.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד והחלפת גוף חימום.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע במהירות ותיקון את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמיחי צור, הוד השרון.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, הגיע בזמן עשה את העבודה בלי בעיות. הכל טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוית הורביץ, כפר סבא.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
החלפת חמם בדוד שמש.
חוות דעת:
היה מהמם, הוא היה ממש מדהים, הגיע בבוקר מוקדם בשעה שקבענו, נתן שירות כמו שצריך והסביר הכל, אחלה בחור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן גביש, כפר סבא.
משוב: 27/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בדוד שמש.
חוות דעת:
היה מצוין, הייתה לו זמינות גבוהה והוא פתר את התקלה בקלות. לדעתי המחיר הוגן, הוא מאוד מוצלח!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי מ. כפר סבא.
אשרור: 24/03/2019
משוב: 23/01/2019
תיאור השירות:
החלפה של גוף חימום, טרמוסטט וניקוי אבנית בדוד של חברת כרומגן, 150 ליטר.
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן משה, רעננה.
משוב: 20/03/2019
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רמי מנור, רעננה.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל של חברת כרומגן בגודל של כ- 80 ליטר, שכלל החלפת גוף חימום ותרמוסטט.
חוות דעת:
שירות מצוין! הוא בא בדיוק בזמן, עשה את העבודה בצורה מצוינת ומסודרת ולמרות שהמחיר היה לא זול לטעמי, הוא כן היה סביל והכל עבר בסדר גמור ולכן הייתי מרוצה. הייתה לי בעיה עם הדוד חימום החשמלי לאחר שבמשך הרבה שנים לא טיפלו בו והוא התמלא באבן ובעל המקצוע הגיע וטיפל בכל מה שהיה צריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ב. רעננה.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
איתור התקלה בברז ערבול והחלפתו.
חוות דעת:
יוסי היה אדיב ומקצועי, הגיע בזמן ונתן שירות טוב. איתר את התקלה והסביר על חלופות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית גרינשטיין, רעננה.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום, תרמוסטט ושעון דוד שמש.
חוות דעת:
הגיע בזמן, המחיר סבבה לדעתי, עבד נקי ומסודר, מרוצה ממנו, עשה עבודה טובה ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 703 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק