מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.81
מחיר 9.27
איכות 9.79
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דב אדמון, תל אביב.
משוב: 13/12/2019
תיאור השירות:
תיקון לדוד שמש תקול שגרם לחלודה במי הדירה.
חוות דעת:
יוסי הגיע לדירה השכורה שלי לבדו בזמן שאנחנו בקשר טלפוני כשהוא עובד. הוא מצא אצלי תקלה שלא ידעתי עליה שכנראה נגרמה בעקבות עבודה של בעל מקצוע קודם שנעזרתי בו שהחליף בין צינורות הכניסה והיציאה של דוד השמש ובכך גרם לחלודה במים שזרמו בדירה. יוסי בחור אמין מאוד וההתקשרות איתו הייתה לשביעות רצוני. אני מרגיש שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות ואני ממש מרוצה מהעבודה שהוא עשה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי דודי שמש נוספים באזור תל אביב

אביב ויצמן, תל אביב.
משוב: 12/12/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ינקו, תל אביב.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום וצינור בדוד.
חוות דעת:
היה מקסים! נתן מענה מהיר מאוד - 3 שעות מהטלפון הראשון אליו באותו היום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירנה גירשוביץ, תל אביב.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
תיקון חיבור החשמל בדוד חשמלי.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן שקבענו, וביצע את העבודה בצורה טובה, הציע לי טיפול נוסף של ניקוי הוחלפה של גוף החימום בדוד.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נורית לשם, תל אביב.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
רכישה והחלפת דוד של כרומגן והחלפת שני גופי חימום בדודים אחרים.
חוות דעת:
יוסי היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה והייתי מרוצה. הוא הגיע בזמן והמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית דיאמנט, תל אביב.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל, 80 ליטר של חברת כרומגן.
חוות דעת:
שירות מעולה. בעל מקצוע מצוין, מקצועי. אני מרוצה וממליצה, היה מעולה :) 10 חודשים אחרי הכל פועל כשורה ואני עדיין לקוחה מרוצה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליעד חלץ, תל אביב.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תיקון ושיפוץ של מערכת סולרית.
חוות דעת:
הייתי סופר מרוצה. הוא הגיע מהר מאוד, נתן מחיר מצוין וידע לייעץ כמו שצריך ועשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלמוג בקו, תל אביב.
אשרור: 26/11/2019
משוב: 26/11/2018
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
מבחינתי מגיע לו ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שקד טורק, תל אביב.
משוב: 26/11/2019
חוות דעת:
הכל היה בסדר, נעשה לשביעות רצוני!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איילת כהן, תל אביב.
אשרור: 26/11/2019
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
טיפול ואיבחון בבעית מים חמים.
חוות דעת:
הוא מדהים מדהים! קראתי לו עם תלונה שהדוד לא מחמם את המים. הוא הגיע ממש בשעה שקבענו, על הבוקר. רגע לפני שהוא הלך לפתוח את הדוד ולהסתכל שם הוא גילה את הבעיה שלא הייתה קשורה לדוד עצמו. היה אינטרפוץ פתוח של ברז בידה שהכניס מים קרים לתוך מערכת המים ופשוט היה צריך לסגור אותו. לקח תשלום רק על הביקור והיה מאוד אמין והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 850 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק