מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רועי
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.70
מחיר 9.47
איכות 9.67
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יונתן סנדור, ירושלים.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
החלפת סליל חימום במזגן מרכזי מחברת תדיראן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
אריקה סככני, ירושלים.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן שקבענו, היה מקצועי, נחמד וגבה ממני מחיר הוגן. הוא שלח לי הודעה יום למחרת לוודא שהכל בסדר ואני מרוצה מהעבודה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
דן טי, ירושלים.
אשרור: 29/01/2020
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל חברת תדיראן 1 כוח סוס.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא נתן שירות טוב, ביצע את העבודה בצורה טובה, לקח מחיר הוגן, היה נחמד מאוד ועשה הכל במקצועיות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גילאור משולם, ירושלים.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של Elco.
חוות דעת:
התיקון לא החזיק יותר משלושה ימים, הוא החליף לנו גז כאשר הגז בכלל לא היה הבעיה. לאחר שניסיתי ליצור איתו קשר כדי לדבר על הבעיה, הוא התחמק פעם אחר פעם. לאחר מכן הבאתי טכנאי אחר והתברר שהיה מדובר במדחס תקול, ועל כן סתם גבה כסף על החלפת גז. לא מומלץ.
איכות
4
מחיר
4
זמנים
8
יחס
9
5
כללי
גירסאות
צבי כ. ירושלים.
אשרור: 01/01/2020
משוב: 15/02/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן משומש 1 כ"ס.
חוות דעת:
היה מצוין ומומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורדכי רוטנברג, ירושלים.
אשרור: 31/12/2019
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת תדיראן אלפא אינוורטר 1 כוח סוס.
חוות דעת:
הגיע בזמן ועשה עבודה מקצועית ונקיה. לדעתי המיר סביר והיינו מאוד מרוצים מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנדראס לילמנסטונס, ירושלים.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
איתור דליפת גז, תיקון מקור התקלה, ומילוי גז במזגן.
חוות דעת:
באופן כללי היינו מאוד מרוצים! רועי הוא אדם נעים הליכות. שמחתי לפגוש אותו, השירות שקיבלתי מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב ברודסקי, ירושלים.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
מילוי גז והחלפת כבל במזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה טוב מאוד, הוא עשה בדיקה יסודית, פתר את הבעיה במקצועיות ומצא פתרון שהוזיל את העלויות באופן משמעותי. בנוסף האנגלית שלו מאוד טובה כך שאשתי, שהיא עולה חדשה גם יכלה לתקשר איתו. אנחנו מאוד מרוצים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה טוב, ירושלים.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 2 כ''ס.
חוות דעת:
היה מעולה מכל הבחינות, מדרג אותו עשר בהכל, מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקטור זייצב, ירושלים.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
אספקה והתקנה של שני מזגנים מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מאה אחוז פלוס, בכל הפרמטרים. הוא איש מדהים, הוא טיפל בהכל מעל ומעבר. אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 422 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק