הגיע ממש בשעה מדוייקת, איתר את הדוד שלי על הגג היות ולא זכרתי בדיוק איזה דוד שייך לי, מצא את הבעיה וגבה דמי טיפול הוגנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ישי ש. תל אביב.
משוב: 30/11/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. נתן שירות מקצועי, לקח אחריות והיה נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילון מורלי, תל אביב.
משוב: 10/11/2022
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
רישו תיקן את הכל יפה מאוד, עשר מעשר. פשוט אלוף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענת שחר, תל אביב.
משוב: 09/11/2022
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שקיצר.
חוות דעת:
הוא היה עשר מתוך עשר! זמין וישר, התקשרתי ערב לפני והוא בא בבוקר. היה עשר דקות הבין את התקלה ואמר שצריך לפנות לחשמלאי, תיקון את הבעיה באופן זמני והסביר לי שזה זמני, לקח תשלום על הביקור, היה נחמד ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי מנור, תל אביב.
משוב: 31/03/2022
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
היה נהדר! זיהה את התקלה מיד, תיקן בדקות בודדות וניקה אחריו, שתה קפה והלך. בחור סימפטי, ישר והגון. תענוג!
מומלץ מאוד ובהחלט אשתמש בו שוב אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו אלון, תל אביב.
משוב: 07/03/2022
תיאור השירות:
תיקון חוטי חשמל בדוד שמש.
חוות דעת:
הכול עשר, היה מצוין וזו כבר פעם שניה שאני נעזר בו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1130 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רישו הוא אב לשלושה, וכשהוא לא מתקן דודים תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – עולם האקסטרים. הוא עושה סקי מים, נוהג ברכבי שטח וכשהוא רוצה לנוח הוא יוצא לדוג.
אם תשאלו אותו הוא יגיד לכם שלא משעמם בחיים שלו.
"מה שהכי חשוב לי בעבודה זה המקצועיות", אומר רישו. "אני מקפיד על עבודה איכותית וטובה ועל יחסי אישי ללקוחות. זה חשוב לי."
הוא מספר על לקוחה שאיתה יש לו קשר מיוחד. "לפני כמה שנים הגעתי לקוחה שהייתה לה תקלה בדוד. היא הייתה לקוחה מבוגרת ובודדה וסידרתי לה את התקלה ללא עלות. מאז אנחנו בקשר ממש משפחתי – לפחות פעמיים בשבוע אנחנו מדברים בטלפון וכשיוצא לי אני קופץ לבקר אותה. יש בינינו קשר מיוחד."
ולגבי השאיפות לעתיד? "אני שואף להגדיל את העסק, להביא עוד לקוחות ושאנשים יהיו מרוצים. אני לא מתייחס ללקוחות שלי כאל ארנק עם כסף, אלא ממש כחברים שלי."
רישו עוסק כבר 17 שנה בתחום הדודים, ומנהל את העסק שלו המתמחה בהתקנות של דודים ומערכות סולאריות.
"לפני כן עסקתי בעולם הרכב, אבל חיפשתי שינוי", הוא מספר. "יום אחד חבר ביקש ממני עזרה בהתקנת דודים, הצטרפתי אליו ומאז התאהבתי במקצוע. אני נהנה מהעבודה הפיזית, מלראות אנשים חדשים כל יום, מלטייל ולעבור בין מקומות. זה כיף."
תחומי ההתמחות:
:: התקנת דודי שמש
:: התקנת דוד חשמל
:: החלפת קולטים לדוד שמש
:: תיקון דודי שמש
:: תיקון בוילר
:: תיקון קולטים
:: תיקון מערכות סולאריות
:: החלפת דוד במערכת סולארית
רישו מעיד על עצמו שהוא מקפיד להגיע לכל לקוח הכי מהר שאפשר, ואפילו באותו יום. "אין דבר כזה לחץ, יש לדעת לנהל את הזמן נכון". על כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.