רישו היה סבבה לגמרי, הגיע מהר, ישר טיפל בזה, היה נחמד, עשה את העבודה מהר, הביא תעודת אחריות ועשה את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר שליפקה, תל אביב.
משוב: 03/08/2022
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
רישו היה ממש אחלה. הוא הגיע מהר והכל היה בסדר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר זינגר, תל אביב.
משוב: 13/04/2022
תיאור השירות:
התקנת דוד חשמל בנפח 60 ליטר.
חוות דעת:
רישו היה מעולה, עשה עבודה טובה ויכולתי לסמוך עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גליה א. תל אביב.
אשרור: 21/02/2022
משוב: 22/12/2021
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל סולארי 150 ליטר של חברת כרומגן.
חוות דעת:
אני ממש נרגשת לתת עליו משוב, מזמן לא זכיתי לחוויית שירות כזאת מיוחדת. הוא מספר 1! גם נתן הצעת מחיר הוגנת לדעתי וגם עמד בזמנים. הדוד היה בנקודה שהגישה אליה די מורכבת. מספר בעלי מקצוע לפניו כשראו את העבודה סירבו להצעה. רישו מצא פתרון יצירתי. הכל בשקט ובלי סיפורים וניכר שאכן רוצה לעזור בפתרון הבעיה ולתת את השירות המיטבי והמקצועי ביותר. נעים הליכות, נקי, מסודר, זריז, עדכן אותי בשלבי העבודה .שירות אכפתי ויעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר רשף, תל אביב.
משוב: 09/01/2022
תיאור השירות:
התקנת דוד חשמלי בגודל 60 ליטר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ונתן שירות מדהים אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו בלס, תל אביב.
משוב: 02/01/2022
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל של חברת טל שחר.
חוות דעת:
רישו היה סופר מקצועי. הוא נתן שירות טוב ומהיר ואני ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צבי פיריץ-שטמפל, תל אביב.
משוב: 18/10/2021
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין והכל היה עשר. הוא היה מדהים, הייתי מרוצה ממנו ואני ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1126 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רישו הוא אב לשלושה, וכשהוא לא מתקן דודים תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – עולם האקסטרים. הוא עושה סקי מים, נוהג ברכבי שטח וכשהוא רוצה לנוח הוא יוצא לדוג.
אם תשאלו אותו הוא יגיד לכם שלא משעמם בחיים שלו.
"מה שהכי חשוב לי בעבודה זה המקצועיות", אומר רישו. "אני מקפיד על עבודה איכותית וטובה ועל יחסי אישי ללקוחות. זה חשוב לי."
הוא מספר על לקוחה שאיתה יש לו קשר מיוחד. "לפני כמה שנים הגעתי לקוחה שהייתה לה תקלה בדוד. היא הייתה לקוחה מבוגרת ובודדה וסידרתי לה את התקלה ללא עלות. מאז אנחנו בקשר ממש משפחתי – לפחות פעמיים בשבוע אנחנו מדברים בטלפון וכשיוצא לי אני קופץ לבקר אותה. יש בינינו קשר מיוחד."
ולגבי השאיפות לעתיד? "אני שואף להגדיל את העסק, להביא עוד לקוחות ושאנשים יהיו מרוצים. אני לא מתייחס ללקוחות שלי כאל ארנק עם כסף, אלא ממש כחברים שלי."
רישו עוסק כבר 17 שנה בתחום הדודים, ומנהל את העסק שלו המתמחה בהתקנות של דודים ומערכות סולאריות.
"לפני כן עסקתי בעולם הרכב, אבל חיפשתי שינוי", הוא מספר. "יום אחד חבר ביקש ממני עזרה בהתקנת דודים, הצטרפתי אליו ומאז התאהבתי במקצוע. אני נהנה מהעבודה הפיזית, מלראות אנשים חדשים כל יום, מלטייל ולעבור בין מקומות. זה כיף."
תחומי ההתמחות:
:: התקנת דודי שמש
:: התקנת דוד חשמל
:: החלפת קולטים לדוד שמש
:: תיקון דודי שמש
:: תיקון בוילר
:: תיקון קולטים
:: תיקון מערכות סולאריות
:: החלפת דוד במערכת סולארית
רישו מעיד על עצמו שהוא מקפיד להגיע לכל לקוח הכי מהר שאפשר, ואפילו באותו יום. "אין דבר כזה לחץ, יש לדעת לנהל את הזמן נכון". על כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.